Door middel van deze weg hoop ik dat ik meer naamsbekendheid krijg en dat iedereen ook mee kan genieten van mijn werk.
In januari 2013 werd mij gevraagd of ik bij een vriendin op haar bruiloft wilde fotografen. Dit aanbod heb ik natuurlijk gelijk aangenomen. Hier een voorbeeld van de vele fotos die ik die dag gemaakt heb.
trouwfoto
In de maand februari heb ik weinig tot niet gefotografeerd. In deze maand had ik een aantal schilderopdrachten. Omdat dit een foto overzicht is zal ik hier geen fotos bij plaatsen.
In maart was de bedoeling dat ik en nog een paar fotografen, arabieren op de foto zouden zetten bij een meeting. Maar wegens omstandigheden ging dit niet door. De eigenaar van de arabieren kwam toen met het idee, dat wij naar haar kwamen zodat wij dan alsnog fotos konden maken van haar prachtige dieren.

De twee prachtige arabieren hengsten
In de maand april had ik dan mijn eerste boktmeeting. Ik had totaal geen idee wat ik ervan moest verwachten en ging er met volle moed heen. Uiteindelijk heb ik het onwijs naar mijn zin gehad en veel fotos kunnen maken.
Rayo
Miralda
Razzle
In de maand april ben ik naar een wandeling geweest met poolhonden. Dit is uiteindelijk een vast groepje geworden en zodra het koud genoeg word, spreken wij met ze alle af.

In de maand mei heb ik een aantal boktmeetings bijgewoond en daarnaast ook fotoshoots.

een prachtig veulen
arabieren merrie
Fotoshoot van een eerste westernles
Fotoshoot van lisse in Reeuwijk

boktmeeting
Juni. Ook in deze maand heb ik een aantal fotoshoots gedaan boktmeetings.
Boktmeeting Vlietlanden - model Lisa met ilex
Boktmeeting Vlietlanden - model Baxter

fotoshoot in Delft - Model Anja

fotoshoot in Delft - Model Lotte
fotoshoot in Hazerswoude - Model Chic
fotoshoot in Hazerswoude - Model Star
In de maand Juli had ik helaas geen fotoshoots. Deze maand had ik ook opdrachten om schilderijen te maken.
In de maand augustus heb ik weer diverse shoots gedaan. Waaronder een zonsondergang meeting.
model Annick met Flip

fotoshoot in Bergschenbos - Model Michelle met haar fret
In oktober weer diverse shoots gedaan. En deze maand ben ik voor het eerst gaan fotograferen bij sledenhondenwedstrijden. Dit is wel eventjes wat anders paarden.

Boktmeeting Wicked Fantasy - Model Stephanie en Iwan

Sledehondenwedstrijd Kempentrail
Op 16 en 17 november was er weer een sledenhondenwedstrijd in hardenberg. Ook omdat mijn eigen team mee deed ben ik daar fotos gaan maken van elk team op de trail.

Mijn eigen team. Model Michelle en de twee broers Taro en Polar
In het weekend van 13 tot 15 december was er de laatste sledehondenwedstrijd van het jaar 2013. Ik had de eerste dag erg mooi weer en helaas de tweede was het wat minder.

Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn overzicht van het jaar 2013.
Als je meer wilt zien van het komende jaar houdt dan mijn website enfacebook in de gaten.