Ik heb al een tijdje een camera, maar heb tot nu toe alleen foto´s van paarden gemaakt Ik heb mijn camera gepakt en ben naar de Mookerheide gegaan om wat te oefenen. Ik ben niet helemaal tevrede met alle foto´s dus ik zou graag wat tips krijgen, maar houd het vriendelijk. (ik ben 15 jaar) Dit zijn ze: 1. Van boom...
2.
3.
4.
5.
6.
7. ... tot beest.
8. Naja, beest, prachtige dieren! En zeer bewegelijk Helaas stond er een hek, en kreeg ze dus moeilijk op de foto, zonder dat hek. En helaas was de batterij van mijn camera ook nog leeg...
9.
10. En tot slot een fototje van mij
Bedankt voor het kijken
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 27-12-13 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag in titel geplaatst
Leuke foto's! Ik ben geen professionele fotograaf, maar ik zal mijn best doen om wat tips te geven: Foto 1: Opzicht een mooie foto, heb alleen een beetje het idee dat hij niet helemaal scherp is, maar dat kan ook door het verkleinen komen natuurlijk Foto 2: Ook hier het idee dat de foto niet helemaal scherp is, maar dat kan natuurlijk ook aan het verkleinen liggen! Foto 3: Deze foto spreekt me niet zo erg aan, maar dat is mijn mening Foto 4: Mooie foto! Foto 5: Dit vind ik best een mooie foto! Foto 6: Deze foto spreekt me ook wel aan! Foto 7: Deze foto zou misschien iets mooier zijn als je als hij op de hoogte van het dier zelf was genomen, dus niet van bovenaf Foto 8: Hierbij hetzelfde, wel hele mooie dieren zeg! Foto 9: Deze foto lijkt ook niet helemaal scherp. Foto 10: Dit vind ik wel een hele mooie foto!
Nogmaals, ik ben geen professional, dus het kan zijn dat ik er helemaal naast zit qua tips maar dit is wat ik er van vindt Met welke camera fotografeer je?
DayDream21
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-13 19:13
Heel erg bedankt, ook voor de tips! Dat ik de dieren van boven had gefotografeert kwam doordat er een hek voor zat Ik heb een canon ixus 135