[FOTO]Een jaar lang paardenfotografie

Moderators: chocobroodje, Ods, Dreamy, Duhelo, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tigress

[FOTO]Een jaar lang paardenfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-13 16:28

hoihoi!

2013 is voor mij hét jaar van de fotografie geweest. Ik ben dankzij Welmoed actief geworden op bokt voor fotomeetings, maar heb ook vrienden gemaakt waar ik bij heb kunnen oefenen. Met mijn Canon Eos 350D ben ik al veel op pad geweest, en dit jaar was echt een topjaar! Ik heb veel geleerd, en ben nog steeds druk bezig met van alles leren :j
Dankzij veel kennissen en vriendinnen (waaronder andere Bianca, Elena, Chantal en mijn oude stage) heb ik veel geleerd.
Het begon eigenlijk allemaal bij mijn oude paardenstage. Zij heeft tussen het poetsen door mij regelmatig bij het lessen geroepen, waar zij mij leerde foto's maken van de beste momenten. Uiteindelijk bekeken we de foto's, en vertelde ze mij wat er wel of niet goed aan was. Daar heb ik allemaal veel van geleerd :)

Van scheef gemaakte foto's tot verkeerde momenten, van alles kwam voorbij. Zeker in het begin gebeurde dit natuurlijk nog erg veel.
1.Afbeelding

2.Afbeelding

Ik ben ook mee geweest op concours. Een van de merries moest rijden, en daar heb ik deze foto gemaakt:
3.Afbeelding
Dat was destijds toch wel écht mijn beste foto, en was er dan ook erg trots op :)

Vervolgens had ik mijn aller eerste fotomeeting. De meeting vond plaats in de Zeegse Duinen
4.Afbeelding
Hier heb ik veel geleerd van de andere fotografen, waarvoor nog bedankt dames!

Er waren twee veulens geboren op mijn oude stageplaats, en daar heb ik mijn eerste ''echte'' veulenshoot gehad
5.Afbeelding

6.Afbeelding
Met het topic daarvan heb ik zelfs nog in uitgelicht mogen staan *\o/*
[KS-ITP] Eerste keer veulenshoot: Isolde H

7.Afbeelding
In de zomer zijn we naar Bianca geweest. Mijn eerste fjordenshoot *\o/* Vond het zo leuk!

8.Afbeelding
Playboybunnypoown :=

Tussendoor was ik weer bij mijn oude stagebedrijf te vinden voor het oppassen terwijl zij een weekendje weg waren. Leverde toch een leuke foto op van Highness en Goudlokje :p
9.Afbeelding

10.Afbeelding
Verder heb ik deze zomer nog meerdere keren kunnen oefenen op Cocktail

11.Afbeelding

12.Afbeelding
Cupido van Elena

13.Afbeelding
En ook Carlos van Elena

14.Afbeelding
en heb ik mijn paardenfotografie deze zomer afgesloten met een shoot in de Zuursche Duinen.

Ik heb nog veel te leren, en hoop dan ook op een leuk fotoseizoen in het volgende jaar waarin ik volop door kan leren :D
Bedankt voor het kijken, een reactie zou leuk zijn O:)

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!
Howrsenaam:Tigress

WildDreams

Re: [FOTO]Een jaar lang paardenfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 19:04

Leuk Marinda! Je bent erg vooruit gegaan :D

België - Frankrijk - Duitsland - Engeland - Spanje - Portugal - Kroatië - Turkije - Egypte

xRiiannex

Re: [FOTO]Een jaar lang paardenfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 21:00

Je bent zeker erg vooruit gegaan!
Mooie foto's hoor, ;)

• Liberty <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie