Beste bokkers. Ik wil graag een fotoboek laten maken bij albelli maar aangezien het best duur is wil ik wel graag weten of het geld waard is. Zijn jullie tevreden over albelli
Ik heb een paar mooie fotoboeken laten maken bij Albelli! Ik vind de software erg makkelijk in gebruik, en ik had het boek ook snel binnen, in ieder geval binnen vermelde levertijd.
Top-Fotoalbum heb ik ook goede ervaringen mee, daar kan je ook een 'plat' boek bestellen, erg mooi.
Ik denk dat het ook de vraag is wat je ermee wilt, wil je bijvoorbeeld een portfolio boek, of gewoon een boek met vakantiefoto's oid.
nardxash
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-13 20:17
Ik wil een fotoboek maken van mijn kat en fijn dat de kwaliteit goed was. Hoelang was de levertjes ongeveer
Ik bestel me fotoboeken ook bij albelli. Prima kwaliteit en ooral makkelijk programma Van de week besteld op maandag en vrijdag in huis dus duurt niet lang. Je kan bij albelli ook voor platte binding kiezen
Ik had toen een gedoe dat hij niet wou bestellen en ineens was hij niet meer opgeslagen bij fotoboeken dus kon opnieuw beginnen. Toen lukte het wel en had hem ook snel binnen en goeie kwaliteit.
Zoals iemand hierboven al aangaf; hangt er vanaf voor wat je het wil gebruiken. Vakantieboeken laat ik daar altijd drukken; prima kwaliteit daarvoor, zeker voor de prijs. Ook de service is super! We kregen ooit een boek binnen die niet helemaal netjes gebonden was (ben daar nogal een zeurkous in, weet hoe dingen gebonden moeten worden en erger me er ook aan als het niet goed gebonden is lol), belletje gedaan naar de klantenservice en paar dagen later had ik een nieuw boek in huis, oude kon ik verder ook gewoon houden en geen extra kosten of whatsoever, toppie dus!