[INFO] Welke instellingen voor een Nikon D50

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shauniraquel

[INFO] Welke instellingen voor een Nikon D50

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 19:54

Dag Bokkers /3 ,

Dit weekend heb ik een Nikon D50 te leen van school, om te oefenen met foto's maken. Vandaag had ik enigszins al wat uitgeprobeerd met de ISO-waarde, diafragma en de sluitertijd. Toch lukt het niet helemaal en komen de foto's niet na wens als resultaat...
Op het moment dat ik inzoom op het oog lijkt het op de afbeelding op het camerascherm erg scherp eruit te zien. Met gevolg op de computer, wazig....

A.s zondag ga ik met een vriendin een hond van me familie fotograferen in het bos en vervolgens mijn paard buiten. (Gewoon om lekker te oefenen :P )

Help... Wie heeft er voor mij tips & tricks om betere resultaten eruit te laten komen!?

K_im

Re: [INFO] Welke instellingen voor een Nikon D50

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:51

Ik denk dat in dit topic heel veel informatie kunt inwinnen. Jouw vraag is daar, al dan niet specifiek voor de Nikon D50, al meerdere malen gesteld en er wordt onder andere antwoord gegeven door professionele fotografen.

[FK] [INFO] Fotografie: Tips & Trics #3

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 09:14

K_im schreef:
Ik denk dat in dit topic heel veel informatie kunt inwinnen. Jouw vraag is daar, al dan niet specifiek voor de Nikon D50, al meerdere malen gesteld en er wordt onder andere antwoord gegeven door professionele fotografen.

[FK] [INFO] Fotografie: Tips & Trics #3

Super bedankt, ik heb het forum even doorgelezen en er staan inderdaad wel handige tips in.

Zijn er verder nog misschien mensen die met hetzelfde zitten en het uitproberen van de camera heel lastig vinden?