Na wat twijfelen ga ik toch maar wat foto's delen met jullie
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.In het voorjaar ben ik begonnen met fotograferen, eerst met de spiegelreflex met kitlens van mijn vriend maar in augustus overgestapt op mijn eigen systeemcamera (Sony Nex 6 met 16-50 mm kit) omdat ik vaak er tegenop zag om heel die camera mee te slepen. En het bevalt goed!
Flink aan het oefenen geslagen en hier dan wat foto's die ik wilde delen.
Bepaalde foto's zijn met copyright, andere zonder maar dat betekent natuurlijk niet dat ze zomaar gekopieerd mogen worden

Foto's zijn meestal onbewerkt, behalve de 1e en verder copyright of uitsnede.
De eerste keer fotograferen met mijn nieuwe camera.
1.

2.

Een avondje kinderdijk:
3.

4.

Tijdens de citytrip naar Belgrado:
5.

6.

7.

En toen was het natuurlijk herfst:
8.

9.

10.

Ik ben benieuwd wat voor feedback jullie hierop geven, want ik begrijp dat ik nog veel kan leren

Ik had me ingeschreven bij een online fotocursus en kreeg als feedback: Je bent goed op weg, ga zo door. Tja, daar heb ik niks aan natuurlijk!
Alvast bedankt voor het kijken en zeker voor je reactie!
Groetjes Suzanne
Grapje!
de foto's van je citytrip vind ik dan iets minder interessant, een beetje gewoontjes, maar verder echt een mooie stijl
en 

Het beste kun je 'm op enkelpunt zetten en als je geen beweging fotografeert op Enkelvoudige servo. Scherpstelpunt staat in het midden, je richt je camera op wat je wilt fotograferen met het middelste punt op dat object, je drukt de sluiter half in, de camera gaat scherpstellen en dan kun je je camera bewegen om de compositie te bepalen, je bekijkt of je lichtmeter goed is en past evt wat aan en maakt de foto.