Mijn vriend en ik hebben onze trouwdag (voorlopig) op 29/11 dit jaar geplant. Door omstandigheden kunnen we hier weinig tot geen geld aan uitgeven. We trouwen gewoon op het gemeentehuis en houden receptie/eten gewoon bij ons thuis. Ik heb van Marktplaats wel een mooie jurk en mijn vriend natuurlijk gewoon een pak(misschien uniform landmacht). Natuurlijk willen we wel graag foto's van de dag dus ik denk ik zet hier een oproepje.
Het gaat ons voornamelijk om de mooie geposeerde foto's die we voor de plechtigheid willen maken. We proberen of we via via een mooie auto kunnen lenen dan zouden we die ook op de foto's willen. Als dit niet lukt gewoon zonder auto. Ik hou niet zo van hele artistieke foto's, gewoon mooi natuurlijk. Mijn vriend en ik zijn beiden niet heel fotogeniek dus das wel een uitdaging om ons allebei leuk kijkend op de foto te krijgen. Ik hoop natuurlijk dat het mooi weer is en we buiten foto's kunnen maken maar zal voor de zekerheid ook iets overdekt/binnen zoeken.
We zouden het echt super vinden of iemand dit gratis zou willen doen(en we naderhand ook gewoon alle foto's op groot formaat krijgen en niet alsnog voor foto's moeten betalen). Eventueel kunnen we wel kijken of we iets van reiskosten kunnen vergoeden. We wonen in Stroe en gaan waarschijnlijk in Barneveld trouwen, foto locatie nog niet bekend, misschien heeft iemand een leuk idee?
Het gaat dus om foto's maken voor de ceremonie. Als iemand zich aanbied en het leuk vind is diegene ook meer dan welkom om foto's van de plechtigheid te maken en eventueel daarna mee naar ons huis om tijdens receptie enzo foto's te maken maar dit hoeft niet perce want iedereen heeft een smartphone dus zullen er zat kiekjes gemaakt worden, al zal het wel heel leuk zijn! Zat eten en drinken en gezelligheid iig.
Hoop dat er iemand of misschien meerdere mensen het leuk lijkt, natuurlijk mag je de foto's eventueel zelf ook voor je portfolio gebruiken als je dit leuk vind(zolang er niks beschamends op staat natuurlijk

Heb verder weinig eisen, zou fijn zijn als iemand al wat ervaring heeft zodat de kans op mooie foto's toch het grootste is, ben niet van plan om het trouwen nog een keer over te doen
.En als je je aanbied om het te doen ook echt die afspraak nakomen, kan me niet voorstellen hoe het is om op zo'n dag opeens zonder fotograaf te zitten... Daarom zou ik het zelf ook niet erg vinden als 2 mensen zeggen ja dat lijkt me wel wat! Mocht er dan overmacht in het spel zijn kan de ander iig nog.
Ben heel erg benieuwd....
Ik persoonlijk vind dat een hele grote not done! Je mag al in je handjes klappen als iemand met enige kennis van zaken reageert en je de shoot aanbied, het minste wat je dan als 'dankjewel' kunt doen is betalen voor de nabestellingen.