[FOTO] Fotoshoot.. MENING?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

leroyy1993

[FOTO] Fotoshoot.. MENING?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 17:14

Hallo bokkers ik heb vandaag een vriendin van me gefotografeerd eerste keer dat ik fotoshoot doe en zit er aan tedenken het vaker tedoen maar wat vinden jullie hier de fotos

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 08-09-13 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd en afbeeldingen zichtbaar gemaakt.

Thats_Me

Re: Fotoshoot.. MENING?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 17:19

Leuk dat het je zo goed is bevallen. En vaker oefenen is zeker niet verkeerd! Let dan wel op de manier waarop je flitst of het licht gebruikt. Op bijna al je foto's heeft jouw vriendin rode ogen. Verder zijn het gewoon simpele basic foto's. Prima toch voor een eerste keer je kunt steeds meer gaan experimenteren en beter worden.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 17:20

Het zijn meer leuke kiekjes. Probeer in de toekomst aandacht te besteden aan je achtergrond. Je hebt nu een soort gordijn dat niets toevoegt aan je foto. Een mooie struik die je vervaagd kijkt al heel anders. En probeer ook zonder flitser te werken, of zorg dat hij gedimd wordt. Nu heb je erg gekunsteld licht en je vriendin heeft rode ogen van de flits.

leroyy1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 17:22

capopjekop schreef:
Het zijn meer leuke kiekjes. Probeer in de toekomst aandacht te besteden aan je achtergrond. Je hebt nu een soort gordijn dat niets toevoegt aan je foto. Een mooie struik die je vervaagd kijkt al heel anders. En probeer ook zonder flitser te werken, of zorg dat hij gedimd wordt. Nu heb je erg gekunsteld licht en je vriendin heeft rode ogen van de flits.

klopt het regende en het was meer even van proberen :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 17:39

Het zijn inderdaad hele simpele foto's, niet echt gelet op compositie en belichting/achtergrond, en ik vind de wegdraaiende ogen van het meisje/vrouw ook niet echt mooi ogen, maar dat is persoonlijke mening. Weet zij ook dat je de foto's van haar hierop hebt gezet?

Het hoort trouwens op Fotokunst :) heb even getemd.
Je links doen het volgens mij ook niet zoals je wilde denk ik (direct zichtbaar) , dan moet je gewoon de URL tussen [img] zetten en niet dubbelop.

leroyy1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 17:44

1234 schreef:
Het zijn inderdaad hele simpele foto's, niet echt gelet op compositie en belichting/achtergrond, en ik vind de wegdraaiende ogen van het meisje/vrouw ook niet echt mooi ogen, maar dat is persoonlijke mening. Weet zij ook dat je de foto's van haar hierop hebt gezet?

Het hoort trouwens op Fotokunst :) heb even getemd.
Je links doen het volgens mij ook niet zoals je wilde denk ik (direct zichtbaar) , dan moet je gewoon de URL tussen [img] zetten en niet dubbelop.

Haha. Uiteraard weet ze het ook. en inderdaad zijn het simpele foto's de kamer was gewoon een slaapkamer (regende buiten en camera is niet van mij ) en snap nog iet hoe je fotos dr opzet maar komt denk ik nog wel:)

EvelijnS

Re: [FOTO] Fotoshoot.. MENING?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 16:29

UK -> FK