[FOTO] Horse power!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO] Horse power!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-13 19:32

Afbeelding
Prachtige paardenkracht! /3

saskiakefie

Re: [FOTO] Horse power!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 20:11

Ik was erg benieuwd naar de foto na aanleiding van de titel.. Die valt me een beetje tegen eerlijk gezegd, gewoon 2 hoofden met een menhoofdstel/tuig om. Dan had ik liever een paard echt in actie gezien, dat ie iets zwaars trok en echt ziet dat ie inspanning levert. Niet dat dit een slechte foto is, zeker niet, maar hij klopt IMO niet in combinatie met de titel. :)

Verder vind ik de hoofden wat krap in beeld, het oor past er nauwelijks op. De donkere delen mogen de volgende keer ook iets lichter.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-13 20:22

saskiakefie schreef:
Ik was erg benieuwd naar de foto na aanleiding van de titel.. Die valt me een beetje tegen eerlijk gezegd, gewoon 2 hoofden met een menhoofdstel/tuig om. Dan had ik liever een paard echt in actie gezien, dat ie iets zwaars trok en echt ziet dat ie inspanning levert. Niet dat dit een slechte foto is, zeker niet, maar hij klopt IMO niet in combinatie met de titel. :)

Verder vind ik de hoofden wat krap in beeld, het oor past er nauwelijks op. De donkere delen mogen de volgende keer ook iets lichter.

Bedankt, wilde NET nog de titel veranderen, maar toen ging het ineens niet meer. Ineens was het editknopje weg... Toch bedankt! :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 16:24

Jammer inderdaad dat het oor er net niet op past. Verder vind ik het wel een heldere en scherpe foto. Netjes.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 18:55

Goof schreef:
Jammer inderdaad dat het oor er net niet op past. Verder vind ik het wel een heldere en scherpe foto. Netjes.

Paarden kunnen van die flaporen hebben, niet? :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 18:56

Ja, en een giraf een lange nek, maar dat is geen excuus om onderdelen af te hakken op je foto :+