[FOTO] Mensenfotografie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

[FOTO] Mensenfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 21:57

Hallo!

Iets wat ik zeer weinig doe, mensen fotograferen. Een enkele keer voor het thema-topic en jaarlijks tijdens de verjaardag van mijn oma. Dat laatste, nooit heel serieus gedaan. Afgelopen zondag vierden we de 72e verjaardag van mijn oma en daar heb ik meer serieuze foto's gemaakt.

Tips zijn van harte welkom. Mochten de foto's in de smaak vallen, denk ik er over om misschien verder te gaan in portretfotografie. Het lijkt mij erg leuk maar ik vind het ook heel moeilijk. Tips zijn dus zeker welkom!!

Er staat geen copyright op de foto's, maar dat betekent niet dat er geen copyright ís. Niet gebruiken zonder toestemming dus :)

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

Ik ben heel benieuwd!

EngeltjeS

Re: [FOTO] Mensenfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 07:24

Foto 5 is heel mooi :)

Foto 1 vind ik niet helemaal scherp, als je kijkt en vergelijkt met de volgende foto's.
Foto 2 trekt meer het haar mijn aandacht dan het knappe kindje (haar lijkt wel scherper dan het gezicht)
Foto 3 vreemde belichting in het gezicht, donkere kin, en zonnig voorhoofd :)
Foto 4 heel leuk gelukt
Foto 6 is ook heel mooi!

Het zijn wel leuke foto's geworden, ik zeg: Gewoon door gaan :D

Nienkevdw

Re: [FOTO] Mensenfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 10:19

ik vind dat je er wel oog voor hebt, vooral voor die kleinere kinderen. Je ziet het plezier die dat jongetje uitstraalt, en daar gaat het toch ook groot en deels om, hoe je dat weet vast te leggen, verder vind ik de foto's ook goed scherpgesteld en ook leuke composities. Maar misschien krijg je nog tips van een professionele fotograaf, want ik zeg alleen maar wat ik denk :o