Ik wil een afscheids shoot wie kan mij helpen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ladyleonie

Ik wil een afscheids shoot wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 12:41

Hallo ik ben Natascha heb twee Indian dogs (wolf x coyote).
Sakima is mijn reu die ik van af pup heb en koda is mijn teef die ik drie maanden heb en ander half jaar is.

Afbeelding

En nu wil ik een afscheid shoot

Want koda mijn indiandog teef gaat volgende week zaterdag voor altijd weg naar Duitsland naar een speelweide met meerderen Indian dog en wolven en dingo's, want koda kan hier niet meer blijven anders heb ik de politie op me dak en grote kans dat koda in geslapen moet worden. Want toen ik koda net een dag had was ze ontsnapt en een schaap dood gebeten en 8 gewonden waar van er een paar afgemaakt moesten worden, dat werd nog een beetje door de vingers gezien door iedereen in het dorp en de boer natuurlijk en ik vind dat natuurlijk gedrag dat zou bijna elke hond doen. maar nou is ze dinsdag weer ontsnapt de planken uit de schutting getrokken en toen heeft ze een poedel van 13 weken oud gepakt, het beestje leeft nog heeft een paar hechtingen in zijn nek, koda is een super lief beest maar heeft een naar verleden gehad waar ik niet veel van weet maar haar gedrag moet daar vandaan komen en ik krijg het er niet uit en nu willen de mensen de politie bellen dus voor haar eigen veiligheid en de veiligheid van anderen moet koda naar Duitsland lekker naar een speelweide met heel veel maatjes. Maar nou wil eigenlijk nog een afscheid shoot, dus wie kan er voor volgende week zaterdag een leuke fotoshoot met mijn hondjes doen?

ladyleonie

Re: Ik wil een afscheids shoot wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 12:48

Afbeelding dit is koda

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 12:48

Voor de aanvraag van een shoot kun je een advertentie plaatsen op de Bokt Markt. Je kunt die advertentie plaatsen onder Diensten -> Fotografie. :)
Veel succes, hopelijk vind je de juiste fotograaf!

Hier plaats ik een slotje. :)