[FOTO] Summer Girl - portret serie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

[FOTO] Summer Girl - portret serie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 21:45

:wave: :wave: :wave:
Het is al een tijdje terug dat ik portretten heb gemaakt, maar ik vind het toch wel erg leuk. Toen ik een geweldige Nikon set mocht lenen via vriendin Chernique
wilde ik het niet langer uitstellen, ik wilde Chernique op de foto :):) Ik heb ideetjes opgezocht op internet een meegenomen als inspiratie mochten we vast komen te zitten. Dit was niet nodig want Chernique bleek een top model *\%/*

Ik zou graag tips/commentaar willen omdat dit wel iets is waarmee ik meer wil gaan doen maar ik nog niet zo goed weet of het echt iets is waar ik goed in ben. Dit is pas mijn tweede 'mensen' shoot dus ik ben nog een beetje aan het zoeken hoe en wat.

Maar goed, hieronder de resultaten van de fotoshoot!

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding

8. Afbeelding

Brand los :)

Chernique

Re: [FOTO] Summer Girl - portret serie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:48

WAUW! Ik ben echt sprakeloos!
Je hebt er een geweldige serie van gemaakt! <3

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:52

Wauw! supermooie foto's en mooi model! <3

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:02

Wauw! Welke camera gebruik je

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:05

Hele mooie foto's! Vind het alleen heel jammer dat ze overal zo strengig en boos kijkt. Past niet bij de sfeer die je wilt uitbeelden in de foto's. Ook als ze lacht komt ze heel evil over :+

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:08

Mooie serie! Ik vind de foto met de bubbels erg gaaf :D
Ben het wel met ElineS eens dat een (glim)lach en een wat vrolijkere blik mooi(er) waren geweest :j , past ook meer bij het zomerse thema en jurkje.

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:11

Hele mooie foto's!
Ze stralen echt wat uit :j
En knap model!

Als je ooit nog iemand nodig hebt om model voor je te staan.... Ik bied me aan :))

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 23:26

Bedankt voor de complimenten :D bubbel idee is inderdaad leuk uitgepakt :D

Maar ze lacht op vrijwel elke foto, behalve op de 2 zwart witte series. Die zijn daarom expres in zwart wit :) op elke andere foto lacht ze toch echt, haha. Vond juist haar blik daar telkens perfect! Misschien is het minder goed te zien omdat de foto's kleiner zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:58

ik denk dat dat komt omdat haar gezicht gewoon zo is :') vind het namelijk wel hele mooie foto's! ik heb dat altijd bij zelfportretten als ik niet lach, denkt iedereen dat ik bijna aan het janken ben :P terwijl ik gewoon niet lach :')

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 17:04

Wauw Chernique! Hoiiii Amanda hier :D wat een prachtige foto's! En wat ben je mooi! _/-\o_

(Alles goed met je? :D mag ook per pb)

Captain_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 09:54

Wauwie!! Heel goed idee van je om hier in verder te gaan, zo te zien ligt het je wel :D Je hebt een prachtig sfeertje weten vast te leggen, echt mooi gedaan, kan er niks anders van zeggen.

Ergens kan ik me wel vinden in wat ElineS zegt. Je hebt een mooi model, alleen heeft zij niet die ‘lieve, onschuldige meisjes uitstraling’ om het maar een naam te geven. Daarom komen bijvoorbeeld de collage van foto 2 en foto 5 niet helemaal over bij mij.

Foto 4 daarentegen vind ik echt een topplaat! Past perfect bij de stoere, uitdagende blik van je model. Lekker speels, net als de twee buitenste foto’s in de collage van foto 7. De buitenste foto’s zijn lekker speels, op de middelste foto moet ze weer dat brave meisje uitstralen wat ze niet is (om te zien, ken haar natuurlijk niet verder :+ ). Daarom ook zou ik van deze foto’s geen collage maken. Ook de twee buitenste zijn wat mij betreft los van elkaar veel sterker dan samengepropt.

Hopelijk kan je hier wat mee :) en ga vooral zo door, je hebt echt talent!

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:37

Heel mooi vastgelegd. Ga mee met het commentaar betreffende het model.
Wat ik wel heel jammer vindt is dat haar witte bh op sommige foto's nét boven het topje (of de voering vd jurk) uit komt.