TammyVN schreef:Ik vind dit juist goede foto's. Je bent lekker aan het experimenteren met compositie en dingen op de voorgrond zetten waardoor de foto meer diepte krijgt. Leuk juist! Je hebt je veel meer gefocused op de sfeer. Wat ik opmaak uit jouw verhaal is dit een vrij rustig kamp. En dat zie ik ook terug in de foto's.
Deze foto's zijn niet gemaakt ter promotie van het kamp toch? Of wel? Want dan zou ik idd die met het hoofdstel even weg laten.
Foto 5 vind ik echt prachtig! Van je 2de post vind ik dat bij foto 3 en 4 teveel met het contrast is gespeeld. Ze knallen er enorm uit en passen niet in de serie. Daarbij is foto 3 geen fijn moment - wat doet de vrouw? Waar kijkt het jongetje naar? - ik kijk eigenlijk niet eens naar de pony, die er toch wel leuk op staat.
Ik zou zeggen ga zo door. Foto's van een kamp hoeven niet zo gemaakt te worden als sommige mensen hier omschrijven.. Je hoeft geen totaal beeld te hebben van een paard wat mooi in actie is met een lachend kind erop.. Ja, altijd handig om die er tussen te hebben voor evt promotie, maar in een serie waarin je de sfeer wilt vast leggen zijn close ups zoals foto 5 echt prachtig!
Het was een soort van parcours en ze moesten de tennisballen af de kegels doen met een zweep.
Nouja verder bedankt voor alle reacties! ik heb er veel aan 
Ik heb nu zo ongeveer 58 foto's ingeleverd, dus heb er nog veel meer, willen jullie er nog een paar zien? voor nog meer het idee te krijgen hoe het eruit zag