[FOTO] Something different

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

[FOTO] Something different

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 11:09

Hallo,

De laatste tijd ben ik aan het experimenteren met "andere" composities, zwart wit foto's en detailfoto's van het paard.
Eerder zagen jullie al dit topic voorbij komen: Marjoow @ [FK] [FOTO] Black & White

Sindsdien heb ik niet stil gezeten en ik wilde jullie dan ook een paar foto's laten zien. Tips en commentaar zijn uiterst welkom :)

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden :)
Laatst bijgewerkt door Muurp op 18-08-13 09:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: TAG toegevoegd.

Anoniem

Re: Something different

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 11:14

4 en 6 vind ik echt héél mooi, maar de rest doet me weinig, komt toch te 'onaf' over ofzo. Bij 1 vind ik die blauwe rand in het oog echt storend.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 11:15

Het idee is leuk, maar een paard zonder hoofd zegt me niet zoveel. Ik mis de emotie op die foto. Uit deze serie spreekt nr 6 me het meest aan. 2, 3 en 7 doen me niets. Die zijn te abrupt naar mijn zin afgesneden.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 11:21

Sommige vind ik sprekend, bij andere krijg ik eerder het gevoel dat het een slechte crop is.

Uit je serie vind ik persoonlijk 5, 4,6 het mooist.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 11:26

Ik denk dat 7 mooier was geweest als je twee stapjes naar rechts had gedaan, dus naar de nus van het paard toe, en dan richting kont gefotografeerd had. Dan had je misschien wel een hele mooie lijn in die manen kunnen pakken. Had wel je belichting wat 'harder' gemogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 14:57

jammer dat foto 6 verkeerd is scherpgesteld..
3 en 7 heb ik weinig mee omdat het hoofd eraf is..
5,4 en 2 vind ik erg mooi :j !
1 vind ik ook mooi! juist leuk dat je de heide als weerspiegeling in het oog ziet :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:11

Gaaf, lekker bezig hoor! Ik vind 2 erg mooi. Foto 3 ook door de ronding/vorm, echt een heuvellandschapje op zich vind ik de ruglijn altijd :) Misschien in de nabewerking nog experimenteren om hem wat spannender te maken? Een andere die er voor mij uitspringt is 4.
Foto 5 en 6 vind ik weer iets meer 'standaard' en 6 iets onscherp, wat op zich niet altijd erg is, maar vind ik hier wel jammer. Foto 7 vind ik ook weer zo'n mooi 'landschap'je, maar zou misschien iets spannender zijn als hij nog iets extremer is qua contrasten?

Vind het gaaf, weer eens wat anders :)

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:14

3,4 en 6 vind ik heel mooi