[FOTO] A couple of photo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSUPERMATiC

[FOTO] A couple of photo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 00:18

Hier een paar van mijn foto's. Dit is de eerste keer dat ik een FK Topic open, misschien zijn mijn foto's nog geen FK waardig. Dan graag tips, but don't shoot me. Het zijn twee verschillende watermerken, dit omdat mijn computer is gecrasht en ik mijn watermerk dus kwijt ben. De eerste helft is geupload met tinypic (betere kwaliteit) de tweede helft komt van facebook :').

Apperatuur: Canon EOS 1100D - 70-300mm

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

Dit is was het,

Groeten! :evaw:

xSUPERMATiC

Re: [FOTO] A couple of photo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 17:28

Geen tips dus? :+

Meraki

Re: [FOTO] A couple of photo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 14:05

Heel veel bezig gaan met scherpstellen :j de meeste foto's missen scherpte of zijn op een verkeerd punt scherpgesteld. Zo had ik bij de laatste foto graag dat blauwe oog mooi scherp gezien, en misschien wat meer van voren genomen zodat je de focus meer op het oog legt.

Blijven oefenen! :)

xSUPERMATiC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 14:11

Meraki schreef:
Heel veel bezig gaan met scherpstellen :j de meeste foto's missen scherpte of zijn op een verkeerd punt scherpgesteld. Zo had ik bij de laatste foto graag dat blauwe oog mooi scherp gezien, en misschien wat meer van voren genomen zodat je de focus meer op het oog legt.

Blijven oefenen! :)

Bedankt voor de tip, Dat was gewoon een beetje uitproberen hoor haha. Was de eerste dag dat ik mijn nieuwe lens had. Bij welke andere foto is het op het verkeerde punt scherp gesteld?