[FB] flyer designer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JDexpl

[FB] flyer designer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 08:31

Beste

Ik zoek iemand die dit kan maken, eventueel tegen betaling (10€ per gemaakte flyer, indien er een Goedkeuring is, je kan altijd er nog een grote copyright opzetten als je hem door maild, zo dat ik dan het werkje kan kiezen) of je eigen prijs....wel liefst niet duurder dan 70€
http://www.arabhorse.com/e-newsletters/ ... ing-centre

even voor de duidelijkheid: ik geef je mijn eigen gemaakte foto's OF foto's gemaakt door een fotograafe MET toestemming.

Meer info, PB me dan!

Groetjes
Julie
Laatst bijgewerkt door JDexpl op 07-08-13 08:45, in het totaal 2 keer bewerkt

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 08:39

Een goed design voor een flyer kost helaas wel wat meer dan 10 euro, er gaat behoorlijk wat werk in zitten, en alleen een stockfoto kost al geld. maar er zijn websites waar je een wedstrijd kan starten waar professionele ontwerpers aan mee doen, misschien is dat een idee :)

JDexpl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 08:43

8nnemiek schreef:
Een goed design voor een flyer kost helaas wel wat meer dan 10 euro, er gaat behoorlijk wat werk in zitten, en alleen een stockfoto kost al geld. maar er zijn websites waar je een wedstrijd kan starten waar professionele ontwerpers aan mee doen, misschien is dat een idee :)

Hey

Ja maar heb geen flauw idee wat ze er voor vragen... :-)
Stockfoto? Ik geef mijn eigen foto's (die ik ook nog eens zelf gemaakt heb)

Groetjes

8nnemiek

Re: [FB] flyer designer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 08:54

Je hebt ook foto's voor de achtergrond? In het voorbeeld is een stockfoto gebruikt waarschijnlijk voor de achtergrond. Dat zijn allemaal dingen waar je als ontwerper rekening mee moet houden en bij de prijs op moet tellen :) ook zo'n foto's kun je namelijk niet zomaar van internet gebruiken. En heb je ook een logo in goede kwaliteit, of moet dit nog worden overgetekend?
Bij een echt bedrijf zou je hier minimaal 100 euro voor betalen, zonder drukklaar maken en laten drukken. Maar er zijn vast bokkers die dit wel goedkoper willen doen hoor :j
Worden de flyers gedrukt?

JDexpl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 09:12

8nnemiek schreef:
Je hebt ook foto's voor de achtergrond? In het voorbeeld is een stockfoto gebruikt waarschijnlijk voor de achtergrond. Dat zijn allemaal dingen waar je als ontwerper rekening mee moet houden en bij de prijs op moet tellen :) ook zo'n foto's kun je namelijk niet zomaar van internet gebruiken. En heb je ook een logo in goede kwaliteit, of moet dit nog worden overgetekend?
Bij een echt bedrijf zou je hier minimaal 100 euro voor betalen, zonder drukklaar maken en laten drukken. Maar er zijn vast bokkers die dit wel goedkoper willen doen hoor :j
Worden de flyers gedrukt?

Hey

Neen die niet, maar dat hoeft niet, het mag ook de hele foto zijn ipv met die achtergrond.
Ik was op zoek omdat er al iemand is die voor 40€ doet, dus wou eens kijken of er nog meer wouden. Ken ook eentje die 200€ (van die ben ik zeker dat het me echt gaat aanstaan) vraagt dus de prijzen liggen wel echt gevarieerd.

Dat weet ik dat ik niets van het internet kan gebruiken zonder toestemming.
Neen geen logo, heb ik niet nodig.

GR

EvelijnS

Re: [FB] flyer designer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 09:48

Dit soort berichten valt onder advertenties en hoort daarom thuis op de Bokt Markt.

Ik plaats om die reden hier een slotje.