[FOTO] MaKwa Foto's in een beweeglijke eerste helft van 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

[FOTO] MaKwa Foto's in een beweeglijke eerste helft van 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 23:12

Hallo :)

2012 was een jaar apart, dacht ik. Daarom was mijn motto voor 2013 ook "Gaan met die camera". Ondanks dat dit motto zeker uitgevoerd wordt, is het wederom weer een heel treurig jaar. Hoewel ik hierdoor bijna in staat was om al mijn apparatuur te verkopen en ermee op te houden, ben ik toch blij dat ik de kracht heb gevonden en mijn grootste hobby heb doorgezet. Maar nu dan met de camera van mijn vader, want zo heb ik het gevoel dat hij naast mij staat. :)

Projecten
Op Bokt startte een tweetal aan projecten waar ik ijverig aan meedoe:

Januari

Februari
    Hondenfotografiemeeting
    Afbeelding

Afbeelding

Maart
    Een maand die nooit meer vergeten wordt. Hier alleen twee macrofoto's van een bos chrysanten voor mijn vader. Helaas moesten ze naar de buren toe omdat mijn vader de lucht niet meer kon verdragen.
    Afbeelding
    http://imageshack.us/a/img838/2527/k19j.png

April

Mei

Juni

Zo, dat was een overzicht van het eerste half jaar van MaKwa Foto's. Ondertussen zijn we al bijna augustus en de maand juli zat ook weer vol met fotografische werken, onder andere de foto's die in [ITP] Misty zoekt verkoeling en [RIJ-ITP] Wiranda (Welt Hit II ) Door Makwa foto's te zien zijn. Maar ook een supergave mini-Haflinger en een prachtige onweersbui. Daarnaast een oude paardenmeeting en nog veel meer!

Deel twee zal volgen aan het einde van het jaar, wanneer ik hopelijk bijna kan zeggen dat mijn stage dan afgerond en voldoende is. :D

Bedankt alle bokkers waarbij ik tot nu toe mocht fotograferen en die mij op de een of andere manier geholpen en gesteund hebben. :)

Sodeletuut

Re: [FOTO] MaKwa Foto's in een beweeglijke eerste helft van 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 23:19

Je doet het super Magda! Ik heb veel respect voor hoe jij je door deze moeilijke tijd slaat.. En daarnaast, je foto's zijn echt ontzettend goed! Ik ben zo blij met de foto's die je van Misty en Alvaro hebt gemaakt! _O_ Hopelijk binnenkort een leuke reportage van mijn drie grote trotsen samen!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 12:52

Bedankt. :o

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-13 20:58

Wellicht ook interessant om in de gaten te houden:

Afbeelding

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-13 17:41

Ik kan mij niet voorstellen dat er niemand feedback heeft voor mij? :o

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 20:50

Allereerst diep respect! _/-\o_
Daarnaast hartelijk dank voor je ontzettend leerzame Natuurfotografieworkshop! :) Ik ben steeds vaker naar het gebied toe. ( Best stom woon je er zowat naast - op 1,5 km afstand :Y))
Je foto's zijn ontzettend mooi en je hebt een heerlijke style! Een feedback heb ik niet echt, maar misschien kun je eens uit andere hoekjes gaan fotograferen!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 08:13

Bedankt voor je bericht en graag gedaan. :)