Het was de bedoeling om de meeting in de Sonse Bossen te houden, maar daar ligt ook een erg mooie zandvlakte in de buurt: het Oud Meer! Eigenlijk mag je hier niet komen met paarden, maar heb contact opgenomen met Staatsbosbeheer of we hier een dag met paarden mochten komen. Wie niet waagt, wie niet wint!

Dit is in een vergadering besproken en na goede afspraken te hebben gemaakt met de boswachter, heb ik een vergunning gekregen!
Het heeft veel moeite gekost met alles regelen en de schema's in elkaar zetten, maar het was het allemaal waard!

Op zaterdag nog even snel wat drinken en wat te snacken gehaald, het zou namelijk een best warme dag worden!
Er waren helaas best veel last-minute afmeldingen, waardoor ik de laatste paar dagen een beetje aan het stressen was.. Gelukkig is alles goed gekomen en hadden we de dag zelf zelfs nog 1 fotograaf teveel!

Zondag 14 juli was het dan eindelijk de dag..!
Ik ben tevreden met hoe het is gegaan en heb veel geleerd voor als ik nog eens een meeting organiseer.

Ik wil iedereen die er bij was bedanken, voor een dag die ik niet snel zal vergeten!!

Hierbij een kleine fotoreportage van de modellen die aanwezig waren die dag!
De linkjes zijn ook de moeite waard om te bekijken!

Laten we beginnen bij het begin: De ochtendgroep.
Sandra met haar super gave Tuschinski nakomeling Baloe!

Die draf zit wel snor!
Portret van Baloe
Cindy was met haar Fries-kruising Roos ook van de partij!

Rondje galoperen voor de fotografen
Geloof het of niet, maar Apollo van Claire is een kruising tussen een Welsh pony en een Haflinger van 22 jaar! Ik kan je vertellen dat hier nog genoeg pit in zit!!

Zijn prachtige oog!
Waterrat Apollo!

Kimberley had haar mooie Haflinger Amos mee!

Knuffeltijd!

En lopen kan 'ie!
En als laatste in van de ochtendgroep: Linda's vosreus: Aqanto S! Deze Tango-zoon meet 1.82!!

Maar die lengte hindert 'em niet, hij kan nogsteeds VLAMMEN!!

Lekker nekkie!

Niet voor niets een dressuurpaard! Moet wel goed blingen!

Saampjes met de baas poseren voor alle camera's
En alweer aangekomen bij de middaggroep.
Hier hadden we ook weer super mooie modellen voor onze lens!
Als eerst de leuke Tinker van Anne: Milord!

Bietje crossen moet kunnen toch?

Knap koppie!
Mariska had haar mooie pony Roos bij! Helaas heb ik daar door miscommunicaties maar weinig foto's van..

Ook de leuke IJslander genaamd Sunniva van Desiree was uitgekozen!

Lol met je knol!
Robin had haar knappe Cardento merrie Zalona S mee naar de fotomeeting.. En die kan crossen!!

Gekke 5 minuten!!

Mooi poseren kon ze gelukkig ook!
Zaloontje!

En als laatste van de modellen: De dressuurcrack! Zenith (v. Painted Black) van Maya!

Een "klein" galopje..
Niks lekkerder op zo'n warme dag dan in het water spelen!
Ondeugend koppie, hij wou weer snel het water in!
Dat was het weer! Tot de volgende meeting allemaal!
Laten jullie een reactie achter?