[FOTO] Zelfportret: Blue lipstick.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Mear

[FOTO] Zelfportret: Blue lipstick.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 12:32

Zojuist een nieuw zelfportretje gemaakt. Dit keer de inspiratie met blauwe lippenstift.

Afbeelding

Hm. Helaas lijkt door het uploaden het oog ineens minder scherp. Op de PC hier lijkt hij scherper. Afijn, buiten dat dan :)

Anoniem

Re: [FOTO] Zelfportret: Blue lipstick.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 14:28

Scherpte lijkt op de punten bij de borst te liggen... Dus wat verder naar achteren in de foto dan je hoofd.
Uploaden op bepaalde sites kan onscherpte versterken inderdaad. Maar als ik 't zo moet beoordelen, zou ik zeggen dat de scherpstelling gewoon even iets fout is gegaan.

Het jasje net voor je borsten is namelijk al onscherp. En je gezicht hangt daar nog verder voor.

Verder wel een lekkere ruige, punk-achtige foto :j

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 14:30

Klopt de borst was sowieso al scherper dan mijn hoofd :j

Moet zeggen, wilde niet meewerken in een iets te donkere kamer zonder flitsers en touwtje om de foto te maken. Op zich vind ik de mindere scherpte niet eens zo heel storend, wat jij Femke?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 14:34

De scherpte mis ik hier niet, wel mis ik het idee dat het om je blauwe lipstick draait, zoals je titel suggereert. Maar voor de rest: +:)+ . Niets op aan te merken eigenlijk. :j

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 14:36

magda_90 schreef:
De scherpte mis ik hier niet, wel mis ik het idee dat het om je blauwe lipstick draait, zoals je titel suggereert. Maar voor de rest: +:)+ . Niets op aan te merken eigenlijk. :j

Woeps ja dat kan ik me voorstellen. Het idee was namelijk niet om het om de blauwe lippenstift te laten draaien, maar ik moest hier een titel verzinnen := Het ging me echt om het geheel, een rock-ish uitstraling!

Thanks!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 14:39

Op die manier, dan heb ik helemaal niets gezegd. Een titel is lastig ja, maar nogmaals mooi gedaan zo. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 14:51

Nou, ik word door die gouden glimmende punten toch al richten de borsten geleid met mijn ogen...
Wat dát betreft mis ik de scherpte in het gezicht niet.
Maar dan vind ik de blauwe lippenstift in het gezicht wel weer te aanwezig.

Dáár zou ik dan toch de scherpte op hebben gelegd (ik doe 't je niet na hoor... zelfportretten zijn moeilijk).

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 14:54

Femke schreef:
Nou, ik word door die gouden glimmende punten toch al richten de borsten geleid met mijn ogen...
Wat dát betreft mis ik de scherpte in het gezicht niet.
Maar dan vind ik de blauwe lippenstift in het gezicht wel weer te aanwezig.

Dáár zou ik dan toch de scherpte op hebben gelegd (ik doe 't je niet na hoor... zelfportretten zijn moeilijk).

Thanks!

Het is lastig scherpstellen inderdaad op die specifieke punten als je het zelf niet kunt zien. Ik doe het ook liever op een model hoor, maar ben vaak te impulsief om nog een model te regelen :o

Het zijn allemaal kleine ideetjes die ik zo nu en dan eens uitwerk om te kijken hoe het op foto is om eventueel later goed uit te werken en te gebruiken voor de WDKA toelating. Uiteraard op een model dan en in een andere omgeving en met flitsers :)

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 18:44

rock-ish is voor mijn gevoel aardig gelukt. :D
Ik denk dat ik de foto mooier vind als je iets meer borst van de foto haalt. Dan komt je hoofd nog mooier uit!!
Knap hoor, zelf-portretjes zijn niet makkelijk.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 18:47

Gaaf die foto! jammer dat idd de punten scherp zijn ipv je ogen, maar alsnog blijft het een toffe foto!