Dit is de eerste keer dat ik hier een topic open. Ik zal mij eerst eens voorstellen.
Mijn naam is Lidewij, ik ben 21 jaar oud. Op dit moment nog druk bezig met studeren. Ik moet nog 2 jaar en mag mijzelf daarna hopelijk Docent noemen. Verder vind ik fotograferen erg leuk. Eerst ontnam ik mijn vader vaak van zijn camera. Daarom heb ik na lang zeuren afgelopen September mijn eigen spiegelreflex gekregen. Ik heb een Canon 450D. Nu heb ik nog niet zo heel veel gefotografeerd in verband met tijd te kort. Maar nu ik vakantie heb, ben ik maar eens begonnen. Een goed foto bewerkprogramma heb ik (nog) niet. Dus als er tips zijn voor programma's die eenvoudig te snappen en gebruiken zijn, ze zijn welkom!!
Nou genoeg gepraat, hier de foto's. Toran, mijn paard, was niet zo een gewillig model. Bovendien was ik in mijn eentje dus had ook geen hulpje. Voor mij zijn dit al best mooie foto's maar ik plaats dit niet voor niks en zou graag tips willen. Het was een spontane actie dus paardlief is niet gepoetst.
1. Oogje.

2. Oortjes.

3. Rug.

4. In het zonnetje.

5. Deze vind ik zelf erg mooi.

6. Gekke bekken trekken.

Tips hoe ik nog beter kan fotograferen zijn erg welkom!!