Twee simpele portretten van mijn eigen merrie en ik zoek vooral tips waar ik wat mee kan!
Wat ik zelf moeilijk vind, en wat ook duidelijk terug te zien is, is de compositie. Zoals de onderstaande foto is de compositie gewoon saai, het onderwerp staat midden op. Nu vind ik het bij deze foto best mooi uitpakken. Zelf ben ik wezen snijden en doen, maar kwam niet op een resultaat uit waarvan ik dacht; dat is hem. Misschien dat iemand hiermee kan helpen en het even voor wil doen? Zo leer ik er ook weer van zodat ik de volgende keer wat spannendere(?) composities kan krijgen!

Hier eigenlijk hetzelfde verhaal, alleen is hier aan de zijkanten minder ruimte 'over'. Maar is er nog teveel ruimte over aan de zijkanten en bovenkant? Of wordt het anders weer te krap?

Over de kleuren van beide ben ik ook niet helemaal tevreden. De eerste lijkt wat donker terwijl de tweede zelfs weer overbelicht is op haar bles. De rest van de kleuren van de tweede foto vind ik persoonlijk wel mooi. Maar haar grote witte bles is wel heel moeilijk er mooi op te krijgen..
ik zeg ook maar wat hoor