Mijn eerste FK topic, spannend! Ik ben al een tijdje bezig met fotografie, maar nooit heel intensief mee bezig geweest.
Het begon allemaal met mijn stiefpa die de Canon 400D had liggen, en er onmenselijk dure lenzen voor kocht (vond ik toen, zou er nu meteen zelf eentje kopen moest het nodig zijn). Ik had toen een Nikon liggen (geen flauw idee welke), waarmee ik op de stand automatisch voor de fun wat foto's trok. Maar toen mijn stiefpa de canon 7D aanschafte, lag de 400D maar wat stof te vangen. En toen is het beginnen kriebelen
Ik ben de stand manueel beginnen te ontdekken, alles op internet opzoeken, tips aan stiefvader vragen,...En dan maar oefenen, in het begin enkel tijdens wedstrijden maar sinds juni heb ik ook mijn eerste fotomeeting erop zitten.
Nou, genoeg gepraat: Hier de foto's
Vorige zomer

Winter 2012:

Maart 2013:

Mei 2013:

Juni 2013:

Juli 2013:

De foto's genomen op wedstrijden heb ik er niet bijgezet, geven niet zoveel meerwaarde aan dit topic

Kritiek & tips mogen zeker! Ik heb momenteel nog niets gevraagd voor shoots, voornamelijk omdat ik er enkel nog maar heb gedaan bij vriendinnen.

Het is wel lightroom 3 geworden, 4 of 5 kan ik niet draaien op mijn computer