[FOTO] Vainstream 2013

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

NikkivanOlst

[FOTO] Vainstream 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 22:17

:wave:

Afgelopen zaterdag mijn eerste foto opdracht gedaan voor www.wallofdeath.nl, waar ik nu reviews schrijf, nieuwsposts doe, interview en dus fotografeer!
Het was een enorm leuk festival, verslag kun je ook hier lezen: http://www.wallofdeath.nl/10/07/2013/ve ... 6-07-2013/

Ik fotografeer met een Canon 1000D met een 18-55 kitlens.
Niet zo heel interessant dus :=

Hier wat plaatjes!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tips zijn zeker welkom! Maar houd wel even in je achterhoofd dat het vrij lastig is om echt knallende foto's te schieten met mn huidige set, hij begint wat scherpstel probleempjes te krijgen, heeft maar iso 1600, geen lichtsterke lens :)

Leverage

Re: [FOTO] Vainstream 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:02

Ondanks dat je apparatuur niet zo spannend is, heb je wel mooie platen geschoten! Met name de eerste en de derde! Zo zie je maar, je hoeft geen dure aparatuur te hebben om mooie dingen te maken!

Dat Wall of Death, is dat een soort van 3 voor 12? :) (nieuwsgierig!)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-13 10:07

Leverage schreef:
Ondanks dat je apparatuur niet zo spannend is, heb je wel mooie platen geschoten! Met name de eerste en de derde! Zo zie je maar, je hoeft geen dure aparatuur te hebben om mooie dingen te maken!

Dankje! Ik wil uiteindelijk wel een betere set gaan kopen, want vind concerten fotograferen echt geweldig :D Ben heel benieuwd wat ik met een betere set weer kan bereiken :j

Wall of Death is een online metalcore/deathcore/hardcore magazine, met een dagelijkse nieuwsfeed, verslagen van festivals/concerten, fotogallerijen en 'band van de maand' en interviews :) (www.wallofdeath.nl) Morgen ga ik de band '18 Miles' interviewen voor de band van de maand :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 10:14

VisibreTeam schreef:
Leverage schreef:

Dankje! Ik wil uiteindelijk wel een betere set gaan kopen, want vind concerten fotograferen echt geweldig :D Ben heel benieuwd wat ik met een betere set weer kan bereiken :j

Wall of Death is een online metalcore/deathcore/hardcore magazine, met een dagelijkse nieuwsfeed, verslagen van festivals/concerten, fotogallerijen en 'band van de maand' en interviews :) (http://www.wallofdeath.nl) Morgen ga ik de band '18 Miles' interviewen voor de band van de maand :)

Heb je al een 50mm F1.8? :) Heel mooi ding, zeker voor die prijs! (100 euries) helaas wel wat beperkter omdat hij een vast brandpunt heeft en omdat je geen full frame body hebt zit je met een vergrotingsfactor van ongeveer 1,4 waardoor je eigenlijk een 70mm hebt. Maar het is een heerlijk lensje voor dat geld!

Oh super tof! :D succes!

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-13 10:16

Ik ben wel aan het overwegen om hem aan te schaffen, is voor binnenconcerten wel écht een must eigenlijk.... Maarja, 100 euro is toch weer 100 euro :P En ben aan het sparen voor mn tripje naar Amerika :P

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 20:54

Ik kwam binnen in je topic en had spontaan zin in die muziek, ik zat er direct in en de melodie was heerlijk. :D
M.a.w. superplaten!

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 08:32

magda_90 schreef:
Ik kwam binnen in je topic en had spontaan zin in die muziek, ik zat er direct in en de melodie was heerlijk. :D
M.a.w. superplaten!

Dat is het grootste compliment dat ik kan krijgen :D
Wil de 'kijker' echt het gevoel meegeven :D

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 10:25

Dat is je zeker gelukt!