Bij deze wil ik graag mijn afstudeerbeelden met jullie delen. Zojuist heb ik na 3 jaar ploegen mijn diploma MBO niveau 4 'Fotografie' in ontvangst genomen na aanleiding van mijn eindexamen opdrachten die 18 juni beoordeeld zijn. Het was de bedoeling dat we zowel een vrije opdracht als commerciële opdracht moesten maken, van concept tot expositie. Mijn idee voor de beelden was al snel bekend, een editorial waarbij een deel van het feminisme een grote rol speelt. Feminisme was vroeger een grote stroming in Amerika, en veel mensen denken dat hedendaags feminisme niet meer echt aan de orde is. Echter is niks minder waar. Door middel van de beelden wil ik het onderwerp 'Kledij en gedrag' aanpakken waarbij van vrouwen verwacht word dat ze in nette jurkjes of rokken gekleed gaan. Daarnaast is dit ook voor mij persoonlijk een sterk onderwerp, gezien mijn alternatieve kledingstijl en kijk op de wereld. Onder het mom van 'Stand out from the crowd, and don't let anyone stop you' heb ik de editorial verder qua teksten ook nog onderbouwt

De foto's zijn op locatie geschoten in Rotterdam, ik wil het team ontzettend bedanken want zonder hun was dit allemaal niet mogelijk geweest. De beelden zijn voor de expositie in een 'magazine' stijl ge-exposeerd, ik zal even kijken of ik hier een goede foto van kan vinden. De visagie is verzorgd door Chantal van Velsen, het model op de foto's is Melanie Aranka Dominique During en daarnaast een special thanks voor Mark van Velsen waar ik onder andere de lampen van heb kunnen lenen; http://www.markvanvelsen.nl

Vogue opmaak expositie: http://i39.tinypic.com/a0c45d.jpg

)! De laatste is mijn favoriet
.
.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je opstelling van de lampen etc?
Toevallig zeg!
Ik had persoonlijk een andere foto verwacht namelijk.