[FOTO] Donker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

hannah41

[FOTO] Donker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 20:24

Hallo!
Ik ben net nog even naar mijn verzorgshetje geweest. Ik had mijn mobiel mee en heb een paar foto's gemaakt, deze vond ik wel leuk geworden. Het straalt iets uit vind ik.
Afbeelding
Er is verder niks aan bewerkt (vond ik niet zo nodig), hij si gemaakt met een Samsung Galaxy Ace. Ik ben benieuwd naar wat jullie er van vinden.
Verbeter puntjes vind ik:
-Volgende keer betere camera mee zodat het wat scherper word.
-Minder ruis.
-Van iets verder weg.
Groetjes.

LibertyHorse

Re: [FOTO] Donker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 23:11

De kwaliteit is niet zo goed, maar het straalt idd wel iets uit :)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 23:20

Bijzondere foto :) Ik vind de afstand juist goed, dat houd het beeld spannend. Minder ruis ga je toch met een mobiele camera niet krijgen, wel kun je het met een fotobewerkingsprogramma nog wel veranderen.

Als je zoiets nog over gaat maken met een betere camera, probeer dan wel iets meer scherptediepte te creëren. Ik had het hooi liever iets onscherper gezien, maar ook dat is nog wel wat bij te werken met een bewerkingsprogramma.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 09:09

Afbeelding
met fotoshop kun je veel, maar als je een spiegelreflex hebt dan zou je al zoiets kunnen creëren zonder dat je moet bewerken, leuk idee, leuk shot, maar jammer van de kwaliteit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:21

Interessant beeld, spreekt mij wel aan. Mooi dat je dit met je mobiel hebt bereikt hoor!

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:49

Ja inderdaad voor mobiel kwaliteit vind ik het zeker geen slechte foto. De bewerkte versie van Frederieke_ vind ik tevens ook mooi :j

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 11:17

Bedankt voor de leuke reacties en tips! Mooi bewerkt frederieke_, dat ga ik even onthouden. :D