[FOTO] Oeps!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Annelien92

[FOTO] Oeps!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 22:20

Ja, dit was echt een oeps foto.

De foto is echt hartstikke overbelicht, maar toch, hij heeft wat. Nu ben ik al een tijdje bezig met het opstellen van een portfolio en wil ik graag van jullie weten of jullie denken dat deze foto het waard is.

Afbeelding

xStephanie

Re: [FOTO] Oeps!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:22

Ik vind de sfeer in de foto best wel wat hebben ja :)) Erg zonde dat de foto niet scherp is, dat had het een stuk aantrekkelijker gemaakt!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:24

Wat wil je met de foto laten zien? Persoonlijk vind ik hem niet portfolio-waardig, maar als dit jouw fotografie is die je zo wil laten zien, dan zou ik zeggen, waarom niet. Alleen, als je hem in je portfolio doet, zou je meer van dit soort foto's erbij moeten doen.

Ikzelf vind hem, door de overbelichting heen kijkend, niet bijzonder. Misschien is hij in zwart/wit mooier... :j

Annelien92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 22:27

@xstephanie heb hem geprobeerd scherper te maken met behulp van photoshop, dat was helemaal niks.. Tuurlijk als de foto gelijk scherp was geweest, maar ik heb echt gewoon even snel geklikt. Vond het resultaat apart.

@Agossie ik ga hem even in het zwart-wit zetten. Kijken wat eruit komt. Ik ben nog in dubio wat ik precies wil, ben pas een tijdje fanatiek bezig en ga wat cursussen volgen. Verder leer ik veel van een pro.. dat scheelt.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:27

Alleen al om het feit dat het een oeps foto is, dus niet bewust overbelicht en onscherp, zou ik hem al niet in je portfolio doen :o een portfolio presenteert JOUW werk. Als het nou ging als "hey, als ik nou een paar stops overbelicht en met een heel lange sluiter een foto maak van de kat, misschien krijg ik dan een dramatisch effect" Dan had ik gezegd dat als jij op zo'n manier fotografeert je het inderdaad in je portfolio kan zetten en dus ook kan onderbouwen wáárom je die foto precies zó hebt gemaakt...

Annelien92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 22:34

Ja daar heb je dan ook weer gelijk in. Was wel bewust foto's aan het maken van die kat, maar deze manier was niet te bedoeling. Ga er nog maar even over na denken. Eigenaar was iig erg blij met die foto :P