[FOTO] Betta Splendens

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Desty

[FOTO] Betta Splendens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 14:24

Laatst bijgewerkt door Desty op 26-05-13 14:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Sappos

Re: [FOTO] Betta Splendens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:26

Erg gaaf! Betta's zijn toch wel ongeveer mijn meest favoriete vissen, hun karakter en gedrag is geweldig en ze zijn super nieuwsgierig, totaal niet bang. Heeft je mannetje ook vrouwtjes?

WhiteLogness

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:27

Wauw mooie vis zeg ! Nog nooit gezien bijzondere kleuren ! Prachtige foto!!! t zijn echte meisjes kleuren is het een meisje of niet ?

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 14:30

Sappos schreef:
Erg gaaf! Betta's zijn toch wel ongeveer mijn meest favoriete vissen, hun karakter en gedrag is geweldig en ze zijn super nieuwsgierig, totaal niet bang. Heeft je mannetje ook vrouwtjes?

Mijne ook, ze zijn zo lekker zelfverzekerd en ze kennen de baas. Doen een dansje voor me voordat ze eten krijgen!
heb de 2 vrouwen even aan mijn begin post toegevoegd :)

Valerieex schreef:
Wauw mooie vis zeg ! Nog nooit gezien bijzondere kleuren ! Prachtige foto!!! t zijn echte meisjes kleuren is het een meisje of niet ?

Het is een mannetje :)

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:35

Super gaaf die vrouwen ook, heeft ie al wel eens voor nageslacht gezorgd? Moeten wel mooi gekleurde dieren uitkomen

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 15:28

Sappos schreef:
Super gaaf die vrouwen ook, heeft ie al wel eens voor nageslacht gezorgd? Moeten wel mooi gekleurde dieren uitkomen

Nee (nog) geen nageslacht! Doe er ook niet echt mijn best voor, is zo'n gedoe :o Geniet gewoon lekker van ze :)

Het jammere is wel, dat de vrouwen beide geen crowntail zijn, dus of ik dat dan door fok is maar de vraag
Kleurtjes zullen absoluut wel lukken haha