Ja... ik las alleen wel hier en daar dat het niet altijd meevalt de foto eraf te halen. Moet niet te nat zijn las ik als antwoord. Dus het ziet er vast makkelijker uit dan het is. Ook de dikte van het fotopapier moet niet te dik zijn. En afdrukcentrales zoals Kruidvat zou ook niet geschikt zijn dacht ik te lezen...
Dr zitten dus heel wat haken en ogen aan.. Alle DIY's die je tegenwoordig ziet zijn moeilijker als het lijkt maar dit wil ik nog wel eens gaan proberen!
De betere afdrukcentrale werken over het algemeen met laser..kruitvat, hema..e.d. zijn flutprints die ook nog eens vreselijke kleuren hebben.
Maysie
Geplaatst: 19-05-13 21:16
Is dat eerste hetzelfde als wat schilders eerst op hun doek smeren voordat ze met de daadwerkelijke kleuren beginnen te werken ? *Komt niet op de naam *
En lukte het een beetje of ging het de eerste keren mis? Waar kun je mooie plankjes vinden? Heb zelf geen gereedschap, maar goedkoop gereedschap wil ik er nog wel voor aanschaffen.
Bij bouwmarkten kun je vaak wel afval hout kopen... stukjes die overblijven na het op maat zagen van grote stukken, even vragen bij de houtzagerij bij de bouwmarkt. Eigenlijk de eerste keer goed resultaat, zorg er voor dat het echt een nacht droogt en voorzichtig met het er af halen van het papier.. dan moet het goed komen!
Maar dames drukken jullie het dan op foto papier af ? Dat kun je toch niet weg wrijven zoals in het filmpje ? Mijn vriendin heeft het nu tweemaal gedaan maar dan met gewoon papier dacht ik.