Fotoshoot met jurk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

CastaMickey

Fotoshoot met jurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-13 00:03

Ik wil graag een fotoshoot te paard, ik zie heel vaak mensen met zo'n suuupermooie & speciale jurk.
Ik wil dit ook heel graag, maar mijn vraag: Hoe komen jullie hier aan? Ik wil hier geen honderden euro's aan uitgeven ofzo. Ik heb op de boktmarkt naar 'jurk' gezocht en alle resultaten bekeken max. 50 km ver, ook op marktplaats. Maar niks wat ik zoek. Ik zoek een witte jurk, die niet over de kont van het paard valt (vindt ze denk ik niet zo leuk). Weet iemand waar ik dit misschien kan vinden en hoe duur dit ongeveer zal zijn? Ik hoop dat iemand me kan helpen! :)

Sorry als dit fout staat

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 06:34

In kringloopwinkels hangen nogal eens bruidsjurken die hiervoor best geschikt zijn :)

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 12:11

Ik heb kort geleden ook een jurk gekocht in de kringloopwinkel.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 0636_n.jpg

Ik wilde juist geen spierwitte jurk, er waren nog best veel witte bruidsjurken. Mocht je willen weten waar het was, dan moet je maar even een pb sturen.
Ik wilde al jaren zo'n jurk voor bij de paarden (en) met fotoshoots, je moet er net even een vinden die aan je wensen voldoet (voornamelijk qua prijs).

CastaMickey

Re: Fotoshoot met jurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-13 15:53

Heel erg bedankt allebei!! :)
Ik zal de kringloopwinkels hier goed uitkammen :)
Ik zoek net zoiets als die van jou Pansy, hij is erg mooi! +:)+

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 15:59

Dankje! :D Hij is in het echt nog veel mooier dan op de foto. Bleek ook nog eens echt zijde te zijn!
Succes met zoeken! Bij ons hebben ze eerst de bruidsjurken 'verzameld', en ze toen allemaal tegelijk in de winkel gehangen, misschien doen ze dat bij andere zaken ook wel.