[FOTO] Eye

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

elisaalovee

[FOTO] Eye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-13 20:39

Hallooooooo :') Tijdens een shoot van deze geweldige hengst, heb ik deze foto snel
kunnen klikken. Heb de foto verder helemaal niet bewerkt, en alleen een copyright erop gezet.

Ik was benieuwd wat jullie ervan vonden en of jullie nog tips hebben :')
Er zijn aandachtspuntjes, maar buiten mijn eigen punten ben ik benieuwd of jullie nog
opbouwende kritiek hebben, waar ik aan kan gaan denken.

Afbeelding

RainbowDance

Re: [FOTO] Eye

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 21:06

heb eigenlijk geen tip voor je, maar het halster is wat vager en dat stoort me een beetje.
verder mooie foto !

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 21:17

Opzich vind ik het best een mooie foto. wat mij stoort is het halster, die trekt heeel veel aandacht.

maar als jij het oog op de camera wou zetten, vind ik dat er teveel erom heen ziet. als je echt alleen zijn oog wilt fotograferen, had je niet alle manen hoeven zien zegmaar. snap je wat ik bedoel?

elisaalovee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-13 21:25

Ladybird schreef:
Opzich vind ik het best een mooie foto. wat mij stoort is het halster, die trekt heeel veel aandacht.

maar als jij het oog op de camera wou zetten, vind ik dat er teveel erom heen ziet. als je echt alleen zijn oog wilt fotograferen, had je niet alle manen hoeven zien zegmaar. snap je wat ik bedoel?

Ja ik snap je hoor! Dit is toevallig een klik zomaar geworden, want was niet specifiek bezig met het oog.. Was een spontane klik.
Maar snap het wel, het halster stoort wel wat inderdaad, maar vond het persoonlijk zelf niet heel erg storend.

Wel bedankt voor je reactie! :D

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 21:28

Maar als het een gewoone klikfoto was is het wel een hele mooie foto! :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 15:17

Teveel neus, oog is net niet helemaal ragscherp. Had 'm krapper gekaderd als ik jou was, nu valt de aandacht teveel weg :)