leuke poses voor fotoshoot?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

unihorses

leuke poses voor fotoshoot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-13 21:04

om te beginnen, ik heb geen flauw idee waar ik dit moest plaatsen. heb alle punten bekeken en dacht dat het hier wel kon. ( zo niet mag verplaatst worden )

ik heb binnenkort een fotoshoot en was benieuwd of jullie nog leuke dingen wisten.
heb zelf al een paar dingen bedacht, maar ben een beetje inspiratieloos
bijv:
Afbeelding
Afbeelding
en niet voor in het bos geschikt, als er geen singel op zit... maar wel als ze in de bak met singel stapt
Afbeelding

Sani

Re: leuke poses voor fotoshoot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 21:32

Wat voor een shoot heb je?
Gezien je foto's gok ik met paard.
Is het de bedoeling om te tonen wat je kunt qua voltige?
In elk geval één of twee paar extra handen mee en de singel om doen..
Wat kun je op zijn rug zonder singel?
Dat extra oefenen.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-13 21:54

Sani schreef:
Wat voor een shoot heb je?
Gezien je foto's gok ik met paard.
Is het de bedoeling om te tonen wat je kunt qua voltige?
In elk geval één of twee paar extra handen mee en de singel om doen..
Wat kun je op zijn rug zonder singel?
Dat extra oefenen.

ja, met paard. eerst stand in het bos, dit denk ik zonder singel wat simpelere dingen en daarna beweging en dan rijden/voltige/wat dan ook in de bak. dus in de bak ga ik de wat gekkere dingen van voltige doen ( schouderstand, naald, me kur dat soort dingen ) :) het is dus meer voor het in het bos, om het simpel maar leuk ( en een beetje apart ) te maken

Anoniem

Re: leuke poses voor fotoshoot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 08:38

Klinkt als een leuke shoot :D
Binnenkort heb ik een beetje een soortgelijke shoot (maar dan voltige in het bos waarschijnlijk).
In het bos kan je er vooral aan denken om mooie foto's naast je paard te maken - ernaast staan of zitten, recht tegenover hem staan en wat kroelen of kusjes geven, altijd erg mooi. Erop kan je inderdaad achterstevoren op zijn kont leunen, maar ook kleermakerzit is erg leuk. Misschien heb je wat aan de foto's op mijn FB om wat inspiratie uit te halen (zie onderschrift). Iig veel plezier met shooten :D

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 12:12

WildWings schreef:
Klinkt als een leuke shoot :D
Binnenkort heb ik een beetje een soortgelijke shoot (maar dan voltige in het bos waarschijnlijk).
In het bos kan je er vooral aan denken om mooie foto's naast je paard te maken - ernaast staan of zitten, recht tegenover hem staan en wat kroelen of kusjes geven, altijd erg mooi. Erop kan je inderdaad achterstevoren op zijn kont leunen, maar ook kleermakerzit is erg leuk. Misschien heb je wat aan de foto's op mijn FB om wat inspiratie uit te halen (zie onderschrift). Iig veel plezier met shooten :D

kleermakers zit :+ met me jurkje wat net over me billen heen komt ( heb er wel een korte broek onder maar niet de bedoeling als zicht baar :P ) als ik hulp kan krijgen ga ik wel voltigeren in het bos ( niet op een cirkel oid alleen stap )