f1: model staat onderuit gezakt met een beetje een slome/vermoeide blik, wat ik persoonlijk erg jammer vind
f2: beetje een standaard portret uitsnede, ik vind het meer als kiekje tonen.
f3: model staat er wat ongemakkelijk bij, te geposeerd wat ik best zonde is, ik houd meer van de wat spontaner (maar wel geposeerde) foto's
f5: Op zich een mooie foto, alleen vind ik het te centraal genomen, was leuker als je wat meer met het beeld had gespeeld. Ze staat nu letterlijk in het midden, maak het wat spannender!
f6: Leuke foto, leuke uitdagende houding en nette compositie
f7: Niet mijn ding, door de wind heeft het model traanoogjes en de foto lijkt erg gecropt te zijn waardoor de kwaliteit achteruit is gegaan
f8: sorry, die broek en kleren... nee
Als het nou in een gigantisch drukke hyper gekleurde omgeving was dan zou ik zeggen dat het er mooi bij paste, maar nu maakt de achtergrond het model té opvallend waardoor het tegen zich gaat werken in mijn ogen. Sowieso zou ik niet voor Uggs gaan voor een fotoshoot 
f9: Dit is meer mijn ding, leuke spannende compositie, deze foto springt er ook echt ver boven uit voor mij 
f10: Leuke compositie, alleen heel spijtig van het uitgebeten wit op haar gezicht
oja, en je mist nummer 4 xD
hopelijk kan je hier wat mee. Als fotografe hoor je écht je modellen aan te sturen, zij zien niet hoe zij op de foto staan, dat zie jij. Geef dus veel aanwijzingen, zo zorg jij voor een prachtig beeld
Succes!