Ik baal als een stekker, want het kost me veel tijd om dit per foto weg te werken..
Weet iemand of dit een vlek in de sensor is of iets anders? Gaat het weg als ik hem laat reinigen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Hoe heeft het helaas met verschillende lensjes, dus dat is het ook niet.. Valt mij wel op dat het eigenlijk alleen maar in de studio zichtbaar is (F11-F14) en buiten (F4-5.6) nauwelijks tot niet. Sodeletuut schreef:Hoe heeft het helaas met verschillende lensjes, dus dat is het ook niet.. Valt mij wel op dat het eigenlijk alleen maar in de studio zichtbaar is (F11-F14) en buiten (F4-5.6) nauwelijks tot niet.
Ik ben nogal goed in slopen haha, maar ik zie nog wel even wat ik doe! Aanraken durf ik sowieso niet.
Dankje voor de tip!
zorro schreef:waarschijnlijk een stofje op de sensor. kan haast niet anders. je kan bij bijvoorbeeld de mediamarkt een blaasbalgje halen, dan de camera even op bulb stand en op de kop houden, en dan uitblazen. lukt dit niet, dan even bij een fotozaak laten doen. ik zou niet zelf gaan poetsen op de sensor als ik jou was, dat kan je beter aan iemand overlaten die hetvaker doet.