[Foto]Tweede keer feedback vragen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Yvonne_Mika

[Foto]Tweede keer feedback vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 16:00

Hallo,, :)

Vorige week opende ik een topic met foto's van mijn huisdieren. Jammer genoeg niet veel reactie op gehad, en ik ben toch wel geïnteresseerd in de mening van anderen.. Dus afgelopen anderhalve week de camera mee naar buiten genomen en veel geoefend! Wederom op mijn hond en chinchilla's maar ook een vriendin+vriend op de foto gezet. (Eerste keer mensen op de foto.. :brr: )

Ik sta 100% open voor kritiek!

1. Het stormde dus de haren van mijn oefenvriendin/model waaide alle kanten op, toch vind ik dit wel een grappige foto! Of hij fototechnisch ook aardig gelukt is weet ik niet.
Afbeelding

2. Afbeelding

3. Stacey, maar nu in een mooiere omgeving!
Afbeelding

4. Stacey
Afbeelding

5. Stacey
Afbeelding

6. Nibb it in een bij elkaar geraapte 'studio' := Helaas niet scherp! :(
Afbeelding

7. Bugle
Afbeelding

Ik ben nog maar pas bezig en doe nog heel veel in automatische standen en in hulpmodus, maar ik wil wel graag groeien en bijleren! :j Dus feedback is zeer welkom!

Alvast bedankt! :)

Yvonne_Mika

Re: [Foto]Tweede keer feedback vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-13 22:29

Anyone? :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 14:07

1. Leuke spontane foto! Technisch niet helemaal in orde, wat ik zelf heel erg mis is een lichtpuntje in de ogen, dat geeft vaak net wat meer leven. Met een reflectiescherm of een flitser is dit al op te lossen.
2. Deze vind ik technisch beter als de eerste! :) Lekker licht, fris! Ik zie nu ook veel meer van de ogen!
3. Leuke foto! Vind het Vind het lage standpunt er leuk gekozen, mag van mij nog veel lager!
4. Vind 'm wat krap, zeker om dat de hond rent had ik 'm zelf iets meer ruimte willen geven aan de rechterkant.
5. Jammer dat de ogen dicht zijn
6. Leuk! Mooie kleuren, past mooi bij elkaar d at blauw, wit en grijs. Vind de onscherpte nog wel mee vallen, maar bij deze foto kan je goed zien wat een verschil het al kan maken als er een lichtpuntje in de ogen zit. De linkse is heel levendig en de rechter niet zo.
7. Ook bij deze was een lager standpunt mooier geweest denk ik. Je kijkt nu heel erg op het beestje, en bij zulke kleine beestjes kan je beter op ooghoogte fotoraferen vind ik, dan lijken ze niet zo klein!

Hoop dat je er iets aan hebt! :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 14:08

5. Ik had persoonlijk dat stukje riet nog even onscherp gemaakt :)

Yvonne_Mika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-13 19:11

Dank jullie voor deze tips! :)