[FB] Levitation

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

xkimmx

[FB] Levitation

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 22:29

Heb op internet al paar keer levitation photography voorbij zien komen en vind dit onwijs gaaf! Daarom heb ik op deze vrije avond de camera gepakt en zelf foto's gemaakt en nabewerkt. Het is m'n eerste keer en heb nog maar paar keer met spiegelreflex gefotografeerd, graag wil ik opbouwende tips hoe het in de toekomst beter kan. Het 'model' ben ik zelf , 100 x heen en weer gerend :+ Ben niet echt fotogeniek.

Graag jullie mening!

1.
Afbeelding

2. Over deze twijfelde ik of ik hem erop zou zetten, maar als het idd toch een foute keuze was hoor ik het snel genoeg :+
Afbeelding

Sodeletuut

Re: [FB] Levitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:32

Ik vind de tweede juist veel leuker! Alleen een beetje jammer van de duistere blik. :P Maar goed bezig! Op de eerste is die plant een beetje half afgesneden?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:34

Mooi gedaan! Bij de eerste zou ik je billen nog wat ronder maken; nu zie je duidelijk dat ze wat afgeplat zijn en dus dat je eigenlijk ergens op zit :)

De tweede had van mij wel wat ruimer gemogen bovenaan en je blik had idd wat minder duister gemogen, meer "zweverig" ;)

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 22:37

Bedankt voor de reacties! Helaas konden me billen niet ronder maar zal nog even kijken of er een andere vergelijkbare foto is waar je minder goed ziet dat ik zit en dat erin plakken! Zal over de blik er volgende keer aan denken :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:39

Ik vind ze eigenlijk veel te donker... denk dat ze in zwart wit ook wel wat sterker zijn :j

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 22:50

Ik vind de 2e ook mooier dan de eerste.. bij de eerste zie je heel erg dat er iets is weggehaald bij je billen.. Beetje goed shoppen kan je ze zo ook wel iets ronder maken hoor ;)
En inderdaad zijn ze ook erg donker. Dat vind ik ook wel jammer..

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 23:03

Zou graag jullie tip op willen volgen over het minder donker maken alleen aan de linker kant zie je de keuken en rechts televisie, zou niet weten hoe je die anders ongezien goed wegwerkt? Jullie een idee?

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 23:57

Maar je hebt nu de randen donkerder gemaakt, je kan het midden gewoon oplichten toch? Dan zie je de keuken en televisie niet, maar is het toch lichter in het midden. Of je moet een andere achtergrond zoeken. :P

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 10:08

Zal thuis even gaan klooien met Photoshop! :P Kijken of dat wat beter is! Bedankt :)