[FOTO] Waarom ik mee ga vissen met m'n vriendje...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

JunkDeLuxe

[FOTO] Waarom ik mee ga vissen met m'n vriendje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-13 20:25

Zowat al m'n vriendinnen vinden mij goed gek dat ik met m'n vriend mee ga vissen, maar hey.. Ik ga niet mee OM te vissen :D
Nee, ik ga mee voor de rust, voor de natuur, en voor.. Hoe kan het anders, zoals ik aan mijn camera gekleefd zit: sfeerbeeldjes! Kwaliteit is niet altijd even goed, excuses.. Ik hoef ook niet perse tips (maar het mag wel!), heb eigenlijk alleen voor de eerste 2 echt moeite gedaan, 't is de bedoeling dat één van de twee hier aan de muur komt. De andere foto's zijn "gewoon foto's", jullie snappen me wel :D

Achter onze hoek :)
Afbeelding

GGW
Afbeelding

Frisse herstavond, wat een uitzicht.. Crap-kwaliteit, dat wel, maar lekker sfeerig!
Afbeelding

GGW, heerlijk zo'n stuk natuur zo dichtbij!
Afbeelding

Maar soms slaagt het weer ook tegen... :brr:
Afbeelding

Weekendje vissen @ MA, bij 30°C: zaaalig! Kwaliteit zuigt, BB.. Foto is om 10u 's ochtends gemaakt, ik was net wakker en dreef zowat m'n tent uit :+ Ben er vandaag weer geweest, ik had na een uur of 3 geen gevoel meer in m'n vingers :+
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 10-03-13 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Vergeet je [TAG] niet! :)

Yvettee

Re: Waarom ik mee ga vissen met m'n vriendje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 08:43

De eerste vier zijn erge mooie sfeer plaatjes, de laatste twee vind ik wat minder maar dat gaf je zelf ook al aan.
Ik heb wel een tip voor je, let op je horizon, die is namelijk nu op bijna elke foto scheef. Deze kun je ook nog achteraf rechttrekken. Daar heb je geen moeilijk programma voor nodig, dit kan bv ook al met picasa

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 22:05

Yvettee schreef:
De eerste vier zijn erge mooie sfeer plaatjes, de laatste twee vind ik wat minder maar dat gaf je zelf ook al aan.
Ik heb wel een tip voor je, let op je horizon, die is namelijk nu op bijna elke foto scheef. Deze kun je ook nog achteraf rechttrekken. Daar heb je geen moeilijk programma voor nodig, dit kan bv ook al met picasa

Dankjewel!
Picasa heb ik, dan snap ik nog net haha, zal binnenkort eens experimenteren! :D