Over 3 maanden is het zover, dan ga ik afstuderen van m'n MBO niveau 4 Fotografie opleiding. Momenteel zit ik nog in m'n laatste weken stage, van de totale 8 maanden tijd waarvan ik 4 om 4 bij 2 verschillende bedrijven gelopen heb. De afgelopen .. 10 maanden heb ik amper vrij werk gemaakt. Waarom? Simpel. Door m'n opleiding had ik er niet zoveel zin meer in, was m'n motivatie verloren, and so on. Nu ik weer lekker voor mezelf bezig kan / mag heb ik 2 weken terug in de vakantie de studio van m'n stage begeleidster 'geleend' en ben ik hier bezig in geweest met een aantal modellen die ik op TFP basis gevraagd had mee te werken.
Ik heb gewerkt met Hensel lampen & een Canon body, en ik moet zeggen dat ik daar nog wel even mee moet gaan oefenen want ik heb nogal ruzie gehad met een aantal van de desbetreffende lampen ...
Daarnaast heb ik tot op heden niet veel aan modellen fotografie 'durven' doen gezien ik voor mijn eigen mening modellen niet goed genoeg kan sturen hierin, en ik dit eerder vervelend vind voor 't model dan voor mezelf. Ik vind studio opzich leuk om te doen, echter schiet ik persoonlijk liever niet met kunstlicht maar dit moest ik ook leren, dus bij deze
Ik kan me voorstellen dat voornamelijk een bepaald beeld lang niet bij iedereen in de smaak zal vallen, dat vind ik prima
Laat 't commentaar wel respectvol, gezien ik dat bij andere Bokkers ook doe
Nogmaals, ik ben geen professioneel studio fotograaf, dit zal ik waarschijnlijk ook niet worden en 't was voor mij de 1ste keer alleen in de studio te schieten.1.

2.

3.

4.

bij de derde stoor ik me heel erg aan het armhaar
. Ik vind 2 echt heel tof! De rest is lekker naturel
Ik denk ook niet dat ik 't ga wegwerken o.i.d, want dat ziet er alleen maar nog 'aparter' uit, zeker nu ik zelf deze plaat zo gezien heb. Plus, iedereen heeft 't wel haha. D'r hand had bij nader inzien misschien wel iets lager gekund, ik zie 't punt wel in de weinig nek maar persoonlijk val ik op dit moment hier nog niet heel erg over, kan zijn dat ik dit later zelf ook storend ga vinden