Ik heb toevallig net 't meet topic ook even door zitten bladeren uit pure nieuwsgierigheid en zag dat je dit gepost had dus ben ook jou foto's even gaan bekijken 
1) Leuke foto, echter is de rechterkant van d'r gezicht echt te donker. Haar haar steekt door de kleur mooi af van de goed zwarte achtergrond, vind dat contrast erg leuk. Ben alleen niet zo'n fan van 't jurkje, te druk bovenaan in d'r nek voor zo'n soort shot 
2) Zelfde verhaal van 't gezicht, wederom is rechts in d'r gezicht wat te donker. Ik had persoonlijk denk ik de achtergrond wat egaler qua kleur getrokken (links is veel lichter grijs dan rechts) en ik mis 't nut van 't bontje op de stoel een beetje. 't Rood in 't corset geeft wel een goed contrast met de lederen broek van 't model.
3) Vind bij deze foto de uitsnede niet heel mooi gekozen, had van mij apart iets anders gemogen. 't Ijzer om haar pols lijkt nogal in de huid te snijden, misschien had dat iets losser gekund want 't komt nogal pijnlijk over voor mij. Verder is 't naar mijn idee nooit zo flatterend iemand z'n oksel in te kijken
Achtergrond past opzich wel bij 't geheel, denk dat een compleet witte achtergrond iewat overheersend was geworden. Misschien de volgende keer wel lint gebruiken wat niet glimt, want als je door je oogharen gaat kijken neemt dat enorm veel aandacht weg (omdat dit het lichtste gedeelte van de foto is).
4) Bij deze foto zie je in tegenstelling tot foto 1 en 2 dat het gezicht al een stuk meer licht vangt. Ik vind de foto verder niet zo heel interessant qua pose en uitsnede. Doet me niet erg veel. Wel wederom 't oksel effect.
5) Leuk idee, heb ik zelf ook al een aantal keer gedaan. Had persoonlijk de achtergrond even wat opgetrokken, dat doet hier wel z'n eer aan namelijk want nu is 't een beetje grauwig terwijl een babytje en geboorte toch altijd een enorme blije gebeurtenis is.
6) Ik zie nog wat rook, leuk, mooi op die pikzwarte achtergrond. Wederom is hier de rechter kant van 't gezicht niet voldoende belicht, erg zonde.
Moet zeggen dat het model wel een strakke expressie heeft, vind ik wel tof.
Al met al denk ik dat als je 't even door de nabewerking zou gooien je veel meer uit je foto's kan halen. Ik weet verder niet of je zelf 't licht gedaan hebt of dat dat standaard was o.i.d, maar qua achtergrond belichting zit het hier en daar ook niet helemaal lekker. Mooi dat 't een leuke dag was, ben ervan overtuigd dat je veel kennis opgedaan hebt!