[FOTO] Dominique

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:40

:wave:

Ik wist niet helemaal zeker of ik [FOTO] of [FB] als tag zou zetten, uiteindelijk toch maar gekozen voor [FOTO].

Vanmiddag ben ik met een vriendin van mij, Dominique, op pad geweest om wat foto's te schieten. Levitation lijkt mij nog steeds erg gaaf en daar hebben we dan ook het een en ander mee geëxperimenteerd. Een van de foto's heb ik behoorlijk nabewerkt en vond ik uiteindelijk Fotokunst waardig. Ik ben erg benieuwd naar jullie mening!

Afbeelding

Originele foto: KLIK

Lief zijn hoeft niet, eerlijk zijn wel! :)

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:57

Jammer dat je niet kan zien dat zr echt zweeft, maar wel gave foto :j
Wel echt heel donker, ik denk dat ik hem anders had nabewerkt (;

Mear

Re: [FOTO] Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:55

Ik begrijp je idee (levitation), maar hij is niet goed uitgewerkt vind ik. Het is een zwart gat, het is echt de bedoeling van dit soort foto's dat het lijkt of ze zweeft. Helaas niet het geval nu..

Ik zou de foto opnieuw een nabewerking gunnen, je kan er best iets tofs van maken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:53

Het echte idee is ook niet levitation, dit heb ik slechts in gedachten gehouden als achtergrond :) Hierom heb ik dit ook niet erg sterk terug laten komen in de foto, daar ging het niet speciaal om :)

Bedankt voor jullie reacties!

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 11:08

Je hebt de foto erg donker gemaakt (net iets té) maar ik vind de glans rond de haren en arm zo mooi...
Zelf zou ik op zoek gaan naar een ovale (rechtopstaand) uitsnede, zodat er een heleboel donkere zijkant wegvalt. Van een foto die zo apart bewerkt is, vind ik het zonde dat het een klassieke rechthoekige uitsnede heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 11:51

Hartelijk bedankt voor je reactie, daar kan ik zeker wat mee! :)