Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Sodeletuut schreef:Ik heb dezelfde camera en dezelfde lens, en het is heel goed mogelijk om scherpe actiefoto's te krijgen. Ik ben heel benieuwd naar je instellingen, die kan je zien als je de eigenschappen van een foto opent. Zou je die eens willen plaatsen van een aantal onscherpe foto;s? Op welke stand fotografeer je? Hoe waren de omstandigheden qua licht?
zelfs mijn camera zal er moeite mee hebben lifaya schreef:das logisch, nogmaals, het is een binnenbak in de avondzelfs mijn camera zal er moeite mee hebben
Ik heb een vrij goede camera (de canon 7D) met een goede lens (de canon 70-200 F2.8 USM) en daarmee lukt het niet. Sommige plekken zijn gewoon niet geschikt om goede kwaliteit foto's van bewegende objecten te maken
Sodeletuut schreef:In een binnenbak in de avonduren is met een 1100D eigenlijk niet echt te doen.. Maar goed als je wil dat je foto's nog een soort van scherp worden denk ik dat je ISO toch wel op 6400 moet en dan het diafragma op 4.0 en de sluitertijd liefst zo snel mogelijk, maar daar moet je zelf even een beetje mee spelen, want je kan dan zelf het beste zien hoeveel licht je hebt. Als je sluitertijd te langzaam staat dan krijg je bewegingsonscherpte, maar als je hem heel snel zet krijg je waarschijnlijk zwarte foto's in een donkere binnenbak.