Ik ben een beetje rond aan het neuzen voor een studioset, aangezien ik die richting op zou willen gaan met mijn fotografie. (Het is trouwens niet zo dat ik deze meteen morgen wil gaan halen, kan best zijn dat ik een jaar of 2 wacht nog. Ben gewoon rond aan het kijken, info aan het verzamelen.)
Nu heb ik qua studio nog helemaal geen ervaring en weet ik dus helemaal niet welke apparatuur ik nodig zou hebben en dus aan zou moeten schaffen.
Ik heb momenteel 1 studiolamp (merkloos, geen super goede ofzo, maar deze gebruik ik momenteel om buiten een beetje in te flitsen zonder dat het de kleuren van de foto verpest).
Verder heb ik een Canon 1000d, Canon 7d, Canon 70-200mm F/2.8 USM, Canon 50mm F/1.8 II en het kitlensje (Canon 18-55mm) & oude, goedkope telelens die ik niet meer gebruik. Geen externe flitsers ofzo.
Statief heb ik ook, maar deze is momenteel kapot dus moet ik nog laten maken/nieuwe halen ^^.
Hebben jullie misschien tips qua merk, welke apparatuur etc etc? Er is verder geen budget.
Zag zo snel geen centraal topic oid staan
. 
.
Inmiddels is deze door FE vervangen door een opvolger, maar heb nog geen reviews gelezen van de opvolger.
Alles voelde ook erg instabiel aan van het gehele setje, van achtergrondsysteem tot statieven van de flitsers tot de flitsers zelf... De FE set was ondanks de budget prijs toch nog stabieler.