Het leek me leuk om eens in de tijd op bokt een overzichtje te plaatsen met foto's van m'n blog, maar ook andere foto's. Bij deze dus (:
1. Het jaar begon met heel veel mislukte vuurwerkfoto's. Echt zo jammer dat het regende! Gelukkig zaten er toch nog een paar gelukte foto's tussen.

2. Een paar dagen later had ik afgesproken met Janneke. Zij wil heel graag model worden, en ik had nog nooit met een ander model gewerkt dan m'n ouders, broertje, of vaste vriendinnen. Samen dus een dealtje gesloten; we zouden saampjes gewoon een fotoshoot doen! Superleuk, en allebei weer een ervaring rijker.

3. Photoshop is redelijk nieuw voor me. Ik heb eigenlijk zo vaak met alleen maar Lightroom gewerkt, dat ik gewoon niet de tijd er voor had genomen op PS uit te pluizen. Ik heb dus na het fotoshootje een beetje met de curves lopen spelen. Gelijk cross-processing uitgeprobeerd, dat beviel wel!

4. Paardje staat natuurlijk ook geregeld als model!

5. Ook broertje even opgetrommeld om model te staan.

6. En een van m'n vriendinnen!

7. Foto's gemaakt bij de dijk tussen het IJsselmeer en het Markermeer.

8. En ook een poging tot een kruiend ijs foto. Niet helemaal tevreden, volgende keer beter!

9. Ik heb verschillende reacties op deze foto gehad. Sommigen vonden de bokeh van de lantaarnpaal (linksonder) storend, anderen vonden het mooier als de ogen ook zwartwit waren. Ook diverse mensen die me aanraadden om wat korrel toe te voegen aan deze foto. Daarom heb ik dus twee versies (de tweede versie staat in het linkje), en ik weet zelf gewoon niet welke ik mooier vind..

http://img11.imageshack.us/img11/4420/img55632.jpg
10. Op stal genomen. Benieuwd wat jullie ervan vinden..

11. Poging tot een 'levitation' shot samen met een vriendin. Ik vind hem zelf niet heel bijzonder.

12. Sneeuw! I love it (:

13. En de laatste. Wat denken jullie?

Kritisch (onderbouwd) commentaar is welkom! Ik wil graag beter worden (:
EDIT: Oeeeps, dubbelpost. Snel hersteld!
Puur de bewerking en het model.