[FOTO] 'Bad Boy' en 'Monopoly Dog'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Leonyr

[FOTO] 'Bad Boy' en 'Monopoly Dog'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-13 12:44

Hallo allemaal!
Een tijd geleden sinds ik voor het laatst een topic heb geopend, het werd dus weer eens tijd!
Wij hebben hier thuis een Border Collie genaamd Mitch, een ontzettend lief dier die je in de knoop kunt leggen. Daarnaast is hij, zoals vele BC's zeer slim en heeft dingen in no-time door. Op een regenachtige dag, een paar weken geleden, bedacht ik een scenario om dit op een leuke manier naar voren te brengen.
Helaas werden de weken daarna erg druk en had ik nu pas tijd om het uit te voeren.

Het selecteren van de foto's was erg lastig en persoonlijk vind ik de 'Monopoly Dog' serie leuker dan 'Bad Boy'.

Overigens begon Mitch na verloop van tijd zelf de dobbelstenen op te pakken en weg te gooien. Dan wordt het lastig je lachen nog in te houden. :Y)

De studio bestaat uit een zwart slaapbankje, wat prima werkt!
Voor deze foto's heb ik een Sony A-65 gebruikt met een oudere kitlens.

Commentaar/tips is meer dan welkom, ik leer graag dingen bij!

'Bad Boy'

Afbeelding

'Monopoly Dog'

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 09-02-13 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Vergeet je [TAG] niet! :)

Goof

Re: 'Bad Boy' en 'Monopoly Dog'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 12:50

Ik vind het idee van een thema uitwerken wel leuk, maar vind ze niet zo geslaagd.
Ik vind de foto's meer overkomen als "ik zat een spel te spelen en de hond sprong er ineens tussen".
Ik vind de foto's ook erg donker.

magda_90

Re: [FOTO] 'Bad Boy' en 'Monopoly Dog'

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 15:04

Ik sluit mij bij Goof aan. Al zou ik persoonlijk niet zo snel weten waardoor je de foto's spannender kunt maken. Hmmm... wellicht door van de hond echt meer een speler te maken? Borrelglaasje ernaast oid?