Helaas wemelde het van de mensen dus enige bewerkingen waren nodig op sommige foto's
Maar het was erg gaaf!Het resultaat;
1.

2.

3.

4.

5.

6.

Ik twijfel welke ik in m'n portfolio zal plaatsen, dus aanraders mogen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Helaas wemelde het van de mensen dus enige bewerkingen waren nodig op sommige foto's
Maar het was erg gaaf!

Je had ook wel super mooie omstandigheden. Ik twijfel tussen #2 en #5, allebei gave kleuren, mooi het fenomeen op de foto (winters op een 'onHollandse' manier bijna). Bij #5 vind ik net het uitgebetene van de zon net een tikje storen, waardoor ik dekn ik voor #2 als portfoliobeeld zou gaan, omdat die niet zo'n 'stoorelement' heeft.
Ik zag ze al op facebook voorbij komen en ik vroeg me al af waar je deze foto's had gemaakt! Eline schreef:Oeh, wat gaaf zegJe had ook wel super mooie omstandigheden. Ik twijfel tussen #2 en #5, allebei gave kleuren, mooi het fenomeen op de foto (winters op een 'onHollandse' manier bijna). Bij #5 vind ik net het uitgebetene van de zon net een tikje storen, waardoor ik dekn ik voor #2 als portfoliobeeld zou gaan, omdat die niet zo'n 'stoorelement' heeft.
Even nieuwsgierig: heb je ook een overzicht van de situatie, met het Paard zelf erop? Ben wel benieuwd hoe alles er nu uitziet na de berichten op het nieuws.
Verder lig ik nu in bed (leve iPod
) maar morgenochtend zal ik een overzicht foto plaatsen. Voor de vuurtoren echt in gevaar komt moet het nog een meter of 5 opschuiven en ik betwijfel of het nog veel hoger gaat worden, maar het stond nu toch al in de achtertuin 

Marit schreef:Yvette; jammer dat het voor jou zo ver is, want het is echt gaaf. Net IJsland. Misschien bij andere meren in Nederland?
(als het er nog van gaat komen haha)