[FOTO] Bedankkaartje baby

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Soprano

[FOTO] Bedankkaartje baby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-13 20:32

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden had ik een topic geopend van mijn allereerste zwangerschapsshoot. Mijn zus en haar vriend hadden toen gevraagd of ik wat foto's wou maken en aangezien ik graag eens andere dingen uitprobeer behalve steeds mijn paard en hond te fotograferen en graag oefen was dit dus heel leuk. Heb toen ook leuke tips gekregen. Dit was het topic: [FK] [FOTO] Mijn eerste zwangerschapsshoot...

Mijn zus is ondertussen bevallen op 15 november van een hele knappe zoon Loïc! Als trotse meter heb ik dus ook al heel wat foto's van deze knappe meneer gemaakt (mijn bijnaam is al meter flits :+ ) Maar dat waren meestal gewoon wat leuke, schattige kiekjes. Nu hadden mijn zus en haar vriend gevraagd of ik een foto voor het bedankkaartje wou maken. Dus heb weer een studioachtig iets in elkaar geflanst, deze keer met een gewoon wit laken ipv de gordijnen bij de zwangerschapsshoot. Loïc vond het helemaal niet leuk om in zijn blootje te moeten liggen met allemaal mensen dat op hem zaten te kijken dus helaas niet zo heel veel gelukte foto's. Maar uiteindelijk toch wel enkele gelukt. Ben ook maar een amateurfotograafje maar vind het wel leuk om te doen! Deze vond ik het leukste maar mijn zus en haar vriend hebben uiteindelijk een andere gekozen die zij leuker vonden maar die ik fotografisch wat minder vond ;)

Foto had van mij iets scherper gemogen maar met flitslicht was het niet zo mooi dus heb zoveel mogelijk van natuurlijk licht proberen werken.

Afbeelding

Tips erg welkom!

Groetjes Emmy
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 28-01-13 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [foto] -> [FOTO]

Soprano

Re: [foto] Bedankkaartje baby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-13 13:40

Niemand die wat tips heeft? :)

NiKip

Re: [foto] Bedankkaartje baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:48

Ik vind de attributen die je hebt gebruikt erg leuk!
Had alleen liever zijn hoofdje wat meer in de focus willen zien. Vind het altijd mooi bij baby foto's als de nadruk op de ogen ligt :j