Ik had het nog nooit gedaan, dus er zal ongetwijfeld veel meer beter kunnen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

JNSW schreef:Ik vind hem best goed gelukt en zeker voor de eerste keer! Stoor me alleen wel aan die drie ''lichtvlekken'' rechts van het model. Jammer dat Adobe Photoshop die er altijd als cadeau bij doet..Vind het idee met die zon namelijk wel erg leuk alleen zoals ik al zei jammer van die drie lichtvlekken.
Gaf het net een wat dromeriger effect vond ik! Dank je wel!boooo schreef:Jeetje mina, wat een gave foto zeg!
! Mear schreef:Seni schreef:Volgens mij begint die levitation een echte bokt hype te worden haha
Hele mooie foto, erg krachtig.
Heb wel veel gehad aan de tutorialEn had nu eigenlijk de inspiratie om eens wat te doen met die sneeuw zo
!
.. Linkje
?
Maysie schreef:Mear schreef:Heb wel veel gehad aan de tutorialEn had nu eigenlijk de inspiratie om eens wat te doen met die sneeuw zo
!
Ik heb denk ik de tutorial over het hoofd gezien.. Linkje
?
Ik heb het laatst ook geprobeerd althans dan gewoon de techniek. Binnenkort wil ik het echt mooi in uitvoering doen
Ik doe weer 10 dingen tegelijk hahah
Mooie jurk ook
! Het enige jammere vind ik de vleugels erachter, ik vind ze persoonlijk gebogen iets mooier. Niet helemaal bij het lichaam dus maar dat ze in die halve stand staan als je begrijpt wat ik bedoel
Maysie schreef:Oeps das dom jaIk doe weer 10 dingen tegelijk hahah
![]()
![]()
Schitterend uitgevoerdMooie jurk ook
! Het enige jammere vind ik de vleugels erachter, ik vind ze persoonlijk gebogen iets mooier. Niet helemaal bij het lichaam dus maar dat ze in die halve stand staan als je begrijpt wat ik bedoel

)
Ik heb altijd bij het opstijgen de halve vleugels in me hoofd, zeg maar die eerste beweging om lucht onder de vleugels te krijgen
. Dan zit er naar mijn idee iets meer diepte in.