[Foto] Marije

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Mama_Rianne

[Foto] Marije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-13 14:39

Vandaag eventjes naar zandverstuiving geweest en foto gemaakt. Ben benieuwd naar jullie mening!

Ik fotografeer met canon 500D en dit is met 50mm lens.

Afbeelding

Groetjes

CoronaLime

Re: [Foto] Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 14:47

Knap model! Vind het moment mooi vastgelegd, lekker spontaan! Ook het gebruik van de onscherpe takken vind ik leuk bedacht. Qua compositie had ik iets verder uitgezoomd en dan het model op 1/3 geschoten, met wat meer ruimte aan de rechterkant. Dit zou het iets spannender maken dan gewoon centrale compositie denk ik :j Verder vind ik het een erg nette foto, fijne kleuren, nice job! :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 15:02

Wat een mooi moment, heerlijke spontane lach :j Ik mis wel wat scherpte in het gezicht volgens mij, of ligt dat aan mijn scherm?

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 22:15

Hm aparte foto. En dan doel ik op de combi van model en achtergrond. Het model komt namelijk niet van de achtergrond maar de achtergrond is wel onscherp, heb je dit zo bewerkt? Het blaadje voor haar hoofd stoort dan ook wat. De scherpte op het gezicht mis ik ook, die lijkt op de handschoenen te liggen.
Verder erg fijne belichting en kleuren. :j
Model mag wel wat minder centraal staan, had liever wat meer ruimte aan de rechterkant gezien en wat minder aan de linkerkant.

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:44

Mooie foto vind hem net iets te krap, had graag haar handen helemaal gezien, mooie kleuren ook

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:15

CoronaLime schreef:
Knap model! Vind het moment mooi vastgelegd, lekker spontaan! Ook het gebruik van de onscherpe takken vind ik leuk bedacht. Qua compositie had ik iets verder uitgezoomd en dan het model op 1/3 geschoten, met wat meer ruimte aan de rechterkant. Dit zou het iets spannender maken dan gewoon centrale compositie denk ik :j Verder vind ik het een erg nette foto, fijne kleuren, nice job! :)

Daar sluit ik mij bij aan, ik vind het een nette geslaagde foto. :)