[FOTO] Diverse foto's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO] Diverse foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 15:15

Even flink wezen spitten in mijn uitbulkende fotocollectie...

Afbeelding
Ekster

Afbeelding
Reiger

Afbeelding
Slakje

Afbeelding
Raaf

Afbeelding
Hond

Afbeelding
Zwaan (genomen met gevaar voor eigen leven! :oo )

Afbeelding
Slakje (nog één? Ja!)

Afbeelding
Hertje

Afbeelding
Roos

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 15:27

Ik ben erg benieuwd wat je zelf van je foto's vindt als je er kritisch naar kijkt. Vind je het zelf de moeite waard? Ik had geen van de foto's bewaard namelijk. Veelal onscherpe, fletse foto's waarvan het onderwerp niet interessant is óf ze zijn niet netjes bewerkt. Volgens mij kun je veel beter.

Goof

Re: [FOTO] Diverse foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 18:19

HD probeer nou niet oude foto's te plaatsen om maar iets te kunnen plaatsen.
Je hebt allang tips en trics gekregen op je oude foto's, ga naar buiten, ga er iets mee doen en plaats hier je nieuwe verbeterde foto's. Je kan echt beter dan dit.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 19:02

Goof schreef:
HD probeer nou niet oude foto's te plaatsen om maar iets te kunnen plaatsen.
Je hebt allang tips en trics gekregen op je oude foto's, ga naar buiten, ga er iets mee doen en plaats hier je nieuwe verbeterde foto's. Je kan echt beter dan dit.

Ja ik weet het... ik ben er helemaal uit, moet echt veel meer weer gaan fotograferen (nieuw spul) en zo... Totaal geen inspiratie op dit moment, ja wel sneeuw foto's gemaakt maar dat waren net wat jullie zeggen huis-tuin-en-keuken-plaatjes...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:38

Wacht dan tot je wel inspiratie hebt ;)
Niet alles kan lukken, ik had ook wat sneeuwfoto's gemaakt die ik uiteindelijk weer heb verwijderd omdat ik ze niet bijzonder genoeg vond. Maar dan ga ik niet oude foto's plaatsen, ik HOEF namelijk NIET iets te plaatsen.
Wacht tot je ideeen hebt, ga er dan op uit en plaats dan je nieuwe mooie foto's eens hier (maar pas wanneer je zelf echt tevreden bent).

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 13:15

Denk dat ik maar dat ik alle foto´s maar weggooi en weer begin ´from scratch´... maar heb ik daar de moed wel voor?

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 17:44

Waarom meteen weg gooien? Zet ze op een externe harde schrijf en vergeet ze even. Wacht tot je inspiratie hebt en begin weer. Ik heb nu ook een tijdje geen foto's gemaakt vanwege tijd en inspiratie gebrek. Is dit zo erg? Het komt vanzelf wel weer. Zoek eventueel op youtube leuke filmpjes op met tips en inspiratie en ga hier mee aan de slag. Of pak een foto die het nu net niet is en kijk hier kritisch na. Ga na wat beter kan en ga deze dan ook verbeteren.