Portfolio

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Aresje601

Portfolio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 00:34

Hey iedereen :)
Ik ben een beetje aan het sleutelen aan een portfoliowebsite en zou graag jullie mening weten/suggesties.
Ik heb ook een vrij groot beeldscherm en weet niet of alles netjes overkomt op andere schermen.

http://www.kelly-j-fotografie.tk

Alvast bedankt!

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 01:07

Ik zou je al de eerste tip willen geven :)
De foto op je beginpagina is niet goed bewerkt, je kunt duidelijk zien dat de achtergrond zwart is gemaakt (er ontbreekt daarin zelfs een stuk, boven de manen van het paard)
Dat zou ik als eerste veranderen, eerlijk is eerlijk, daar knapte ik al een beetje op af om te rest te kijken :)

Edit: ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ik dat je beginpagina tekort doet aan de rest van je foto's :)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 01:41

Ben het eens met eempiej, ook mij viel de behoorlijk matige (sorry) bewerking op de homepage op. De foto op je homepage moet een belofte zijn, iets wat iemand lokt om verder te kijken. Zo ook voor je paarden-portfolio, er zitten een paar echt leuke/speciale foto's tussen, en de rest is ook wel oké, maar als ik een fotoshoot zou willen, zou ik graag een portfolio van iemand zien waar alle foto's echt speciaal zijn. Ook de blackfoto van de (erg leuke) hond is slecht bewerkt en heel erg zichtbaar dat de achtergrond zwart is gemaakt, al vind ik de foto zelf heel erg mooi.
Moet zeggen dat je er voor de rest wel erg leuke foto's bij hebt!

Aresje601

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 10:47

Bedankt voor de tip :D
Ik ga er zeker aan werken, op mijn beeldscherm zien die foto's er wel netjes uit, maar jullie hebben helemaal gelijk!

@RusselNuwell : welke foto's zou je uit het paardenportfolio weghalen dan?

RusselNuwell

Re: Portfolio

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 11:19

De foto van het neusje, en het oog, onder het mom van al gedaan, niet origineel meer en voegt weinig toe aan wat je voorgangers ermee hebben gedaan.
En als je shoots geeft, is het voor mensen belangrijk als je een connectie hebt met het paard op de foto. Dat mis ik bij de fjord in de sneeuw heel erg, hij geeft geen bijzondere blik, hij kijkt gewoon totaal langs je heen.
Als ik naar je portfolio kijk als geheel, dan zou ik echt proberen de stijl die je hebt bij de mensen- en dierenpagina's door te voeren naar de paarden.