gezocht: fotograaf op kort termijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

lyanne_sanne

gezocht: fotograaf op kort termijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-13 09:02

Hoihooi!

Zoals de titel al zegt.. Ik wil eigenlijk nog (professionele) foto's laten maken van mijn verzorgpony voordat ze weggaat.
Helaas weet ik niet wanneer dat zal zijn. Een handelaar komt haar ophalen en brengt haar naat de eeuwige groene weides. Ze heeft artrose en er is helaas niets meer mogelijk :(

Nu goed. Een fotograaf dus! En op heel kort termijn ook! Het zou goed kunnen dat ze voor het weekend al weg is. Misschien is ze dat nu al. Ik weet het niet. Het is laat maar ik wil het toch proberen.

Ik heb zelf natuurlijk al veel fotos gemaakt maar ik hoop dat iemand andera net iets andere fotks kan maken dan ik. Toch een andere kijk natuurlijk!

Wie zou er kunnen en willen?? Zaterdag lijkt mij de beste dag maar ik weet dus niet of ze er dan nog is! Is er iemand die mij wil helpen en dat risico niet erg vind?

Ik woon in de omgeving van alphen aan den rijn.

Odysseus

Re: gezocht: fotograaf op kort termijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 09:14

Misschien handig om erbij te zetten hoeveel het mag kosten of zoek je een gratis fotograaf?

lyanne_sanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-13 09:19

Ik weet niet zo goed hoeveel zoiets normaal kost. Eigenlijk maakt het me vrij weinig uit.

Als jullie de prijzen hier niet neer willen zetten mag het ook in pb!
Ik ga er nu naartoe. Hoop dat ze er nog is. Laat vanmiddag iets weten :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 10:00

Ik heb zondag eventueel wel tijd, of, als et echt niet anders kan vrijdag.
Mocht je interesse hebben pb maar. Ik ga zo werken, dan beantwoord ik de pb vanavond :)
Ik woon in Oegstgeest, naast Leiden, dus lekker in de buurt :)

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 14:52

Het forum FK is enkel bedoeld voor het laten zien/beoordelen van eigen gemaakte foto's. Verzoeken/Oproepen zoals deze horen op de Bokt Markt. Daar kun je een advertentie openen en een oproep doen. Tevens kun je een oproep in je onderschrift zetten. Om bovenstaande redenen, zet ik bij deze dit topic op slot. Succes met het vinden van een geschikte fotograaf! :)